nieuwe vid kaart, zwarte balk door het scherm

Pagina: 1
Acties:

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
zoals de titel zegt; ik heb gister een nieuwe vid kaart gekocht, een asus geforce2 mx V7100pro met tvout, en als ik een tijdje bezig ben met windows ofzo zelfs, krijg ik een zwarte balk door het scherm, daarna wordt de muiscursor een vierkant groen blokje, en dan gaat de monitor standby

toen heb ik windows opnieuw geinstalleerd, maar het probleem blijft

specs:
ecs P6BAP-AP moederbord, met de laatste bios (agp 2x)
celly500@500
448MB inter
win98SE

volgens ASUS Smartdoctor wordt de vid kaart ongeveer 40-45 graden in windows, het fannetje erop draait, de kamertemp is 27 graden, de proc temp ook 27 (windows dus)

en nog iets, wat niet zo een haast heeft, die tvout wil ook niet, moet ik daar nog speciale software voor pakken ofzo?
of moet ik gewoon lekker van me garantie gebruik maken?

ps. ik heb nu me oude vid kaart (8mb ding) erin gehangen, en daar heb ik geen probs mee!?

edit: vergeten, als die zwarte balk er is, dan gaat de monitor binnen een halve minuut standby, sluit ik dan me computer gewoon netjes af, dan gaat ie aan en weer uit

nog een edit: ik heb m (uiteraard) niet overgeklokt)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:31
denk dat je kaart een beetje fucket up is....

Verwijderd

Ik zou meteen denken aan te zwakke voeding of je AGP-slot is te boud. Ik wou in mijn P2 233 ook een GeForce 2MX douwen omdat die nog de enige was die echt te koop was, maar het werd me afgeraden ivm met o.a. spontane reboots. Dit komt door het te oude AGP-slot.

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op zaterdag 01 september 2001 12:06 schreef Neobazz het volgende:
Ik zou meteen denken aan te zwakke voeding of je AGP-slot is te boud. Ik wou in mijn P2 233 ook een GeForce 2MX douwen omdat die nog de enige was die echt te koop was, maar het werd me afgeraden ivm met o.a. spontane reboots. Dit komt door het te oude AGP-slot.
ik heb een 300w voeding, dus ik denk dat het idd het agp slot is

ik heb de kaart omgeruild, nu blijft ie bij een beetje spel hangen ensow :?