[Feature request] - filter actieve topics naar voorkeur

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:03
Bij de introductie van de nieuwe front-page kwam er regelmatig feedback voorbij waarin mensen aangaven het gevoel te hebben dat Tweakers teveel verschillende topics behandeld.

Wanneer je nu de pagina actieve topics opent dan kan ik dat wel voorstellen, je ziet veel topics voorbij komen over de politiek, offertes van zonnepanelen en warmtepompen. Zelf ben ik hier voorstander van maar omdat de verbreding van topics ook negatieve effecten heeft (zoals het minder nuttig maken van de actieve topics voor mensen die hier voornamelijk enkel komen voor een PC build) kan het interessant zijn om filters te introduceren bij actieve topics.

Zo zou je enkel bepaalde subfora kunnen selecteren en hierdoor maak je de actieve topics interessanter om te zien en wekt het minder ergernis op voor de mensen die totaal geen interesse hebben in een warmtepomp topic.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:32

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Het filteren van de actieve topics op subforum is mogelijk via https://gathering.tweakers.net/forum/preferences en dan 'Forumfilter'. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:03
Wauw, oké fair enough de functionaliteit bestaat. Ik denk dat er nog wel wat stappen te maken zijn qua usability, dit ziet er nu uit als een zeer technische uitvoering maar ik snap dat dit lage prioriteit heeft.