12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Je kan wat gaan pielen met contol panel/mouse.
Dat ziet er allemaal vrij herkenbaar uit!
Dat ziet er allemaal vrij herkenbaar uit!
jah maar het voelt compleet anders aan qua acceleratie en snelheid... ik wil niet pielen, ik wil dat het exact hetzelfde is als onder win2k standaard settings...
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Ik zou ook wel willen weten hoe ik de muis precies hetzelfde kan hebben als in win2k.
Kijk bij mouse in het configuratiescherm onder pointer options, en zet daar enhance pointer precision uit.
Verwijderd
Nah deze optie werkt niet ik heb hetzelfde probleem..lijkt wel of de Mouse Acceleration gewoon aanstaat en niet uit wilOp zondag 02 september 2001 19:41 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Kijk bij mouse in het configuratiescherm onder pointer options, en zet daar enhance pointer precision uit.
Hebben de windows XP muis instellingen ook invloed op Quake 3?
Ik heb het zelfde probleem, gamen in CS voelt heel vreemt aan, alsof alles op een andere snelheid reageert dan voor XP.
Ik zal deze week ook eens registry overhoop gaan halen.
To Cow or not to Cow, that is the Chicken
Ik vind die automatische muis versnelling heel fijn werken voor gewoon op de desktop. Maar als je aan het quaken bent is het echt
Dat idee had ik dus ook al, CS'en ging minder lekker de laatste dagenOp maandag 03 september 2001 11:44 schreef The Druid het volgende:
Ik heb het zelfde probleem, gamen in CS voelt heel vreemt aan, alsof alles op een andere snelheid reageert dan voor XP.
Waarom haal je hiervoor je register overhoop dit zijn nl. opties die je dus in het configuratiescherm gewoon verandertOp zondag 02 september 2001 20:24 schreef Tweakme het volgende:
Ik denk dat ik het gevonden heb..
HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Mouse\Mouse speed "0"
Standaard waarde is "1" heb het veranderd en het lijkt nu lekkerder te lopen(muizen).
groeten
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Verwijderd
ah heb t al gezien maar was gister te laat om t te editen 
Je bent wel de enigste die het doorhad:)
Je bent wel de enigste die het doorhad:)
Verwijderd
mja ik heb dit probleem al veel eerder gepost...
zoek maar eens naar "mouse acceleration windows xp"
ik heb er ook nog steeds geen oplossing voor, en het begint me steeds meer te irriteren
ik heb inmiddels een mailtje gestuurd via "help & support -> Send your feedback to Microsoft", en ik hoop echt dat ze een fix uitbrengen ofzo want dit maakt gamen met xp gewoon onmogelijk... hoe kan je nou ooit goed aime met mouse acceleration..
ik vind de optie sowieso nutteloos, je klikt buttons mis e.d. van mij mogen ze hem eruit halen..
het is in ieder geval wel zo dat als je "enhance pointer precision" uitzet dat je er onder windows zelf geen last van hebt, maar alleen op het moment dat je een game start (CS, UT, waarschijnlijke elke 3dshooter wel) dattie aan gaat... heel kut
wat ik me nou af vraag is of die mouse acceleration nog ergens anders werd opgeslagen in het registry in vorige windows versies?.. dan zou het zo kunnen zijn dat games naar die key gaan kijken en hem dan niet vinden ofzo?!
anywayz, way to go M$... maken ze eindelijk een goeie windows versie krijg je DIT.. ARGHHHHHHHH
zoek maar eens naar "mouse acceleration windows xp"
ik heb er ook nog steeds geen oplossing voor, en het begint me steeds meer te irriteren
ik heb inmiddels een mailtje gestuurd via "help & support -> Send your feedback to Microsoft", en ik hoop echt dat ze een fix uitbrengen ofzo want dit maakt gamen met xp gewoon onmogelijk... hoe kan je nou ooit goed aime met mouse acceleration..
ik vind de optie sowieso nutteloos, je klikt buttons mis e.d. van mij mogen ze hem eruit halen..
het is in ieder geval wel zo dat als je "enhance pointer precision" uitzet dat je er onder windows zelf geen last van hebt, maar alleen op het moment dat je een game start (CS, UT, waarschijnlijke elke 3dshooter wel) dattie aan gaat... heel kut
wat ik me nou af vraag is of die mouse acceleration nog ergens anders werd opgeslagen in het registry in vorige windows versies?.. dan zou het zo kunnen zijn dat games naar die key gaan kijken en hem dan niet vinden ofzo?!
anywayz, way to go M$... maken ze eindelijk een goeie windows versie krijg je DIT.. ARGHHHHHHHH
Oke van dit probleem heb ik ook last van.
Ik heb een Razor Boomslang 2000 en iedere keer wanneer ik doe opstarten moet ik eerst van te voren dubbelklikken op het stuurprogrammatje van Razor. Pas dan is de sensivity goed afgesteld en de knoppen ook.
Hebben meer mensen dit probleem?
Ik heb een Razor Boomslang 2000 en iedere keer wanneer ik doe opstarten moet ik eerst van te voren dubbelklikken op het stuurprogrammatje van Razor. Pas dan is de sensivity goed afgesteld en de knoppen ook.
w00t
Verwijderd
en als je hem in de auto startup zet dan?Op zondag 16 september 2001 13:59 schreef robbie007 het volgende:
Oke van dit probleem heb ik ook last van.
Ook persies het zelfde, ik moet dan nog steeds dubbel klikken op het Razor icoontje rechtsonder in de balk, dan pas kan ik mijn boomslang pas gebruiken.
En op officiele XP drivers wachten is zinloos want Karma is RIP.
En op officiele XP drivers wachten is zinloos want Karma is RIP.
w00t
Ik heb hetzelfde...SUPER irritant (onder CS dan)
Geef mij maar een Warsteiner.
Zelfde probleem hier ook, met een Microsoft Intellimuis
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
Samehere met m'n Logitech Mouseman. Ik denk dat het gewoon afwachten wordt op (in mijn geval) Mouseware voor Windows XP.
Gelukkig zal dit niet meer al te lang duren, aangezien Windows XP elk moment uitkomt & ik ga er dan ook vanuit dat ontbrekende drivers (bv. voor de Soundblaster Live! & dxr3/pc-dvd, Mouseware enz.) ook niet al te lang meer op zich laat wachten....
Gelukkig zal dit niet meer al te lang duren, aangezien Windows XP elk moment uitkomt & ik ga er dan ook vanuit dat ontbrekende drivers (bv. voor de Soundblaster Live! & dxr3/pc-dvd, Mouseware enz.) ook niet al te lang meer op zich laat wachten....
Ik blijf erbij, schakel gewoon dat enhance pointer precision uit en je hebt geen mouse accel meer. Heel makkelijk te testen; Beweeg je muis snel 20 centimeter over het scherm, ga dan langzaam terug en kijk of je muis op de zelfde plek ligt. En bij mij is dat dus zo
Hier geen problemen maar het staat wel aan.
ik vind het precies het zelfde muizen als in 2k dus heb er geen last van.
ik vind het precies het zelfde muizen als in 2k dus heb er geen last van.
Verwijderd
Nee! Dat weten we nu wel. Maar het gaat er om dat ie onder games raar doet. Ik heb hetzelfde probleem. Precision uitgezet en onder spellen (CS en Operation Flashpoint) staat het WEL weer aan. Echt zwaar
leer dan gewoon cs-en met die optie aan.Op dinsdag 18 september 2001 13:23 schreef eRik1973 het volgende:
Nee! Dat weten we nu wel. Maar het gaat er om dat ie onder games raar doet. Ik heb hetzelfde probleem. Precision uitgezet en onder spellen (CS en Operation Flashpoint) staat het WEL weer aan. Echt zwaar
Ik speel nooit anders.
Verwijderd
Er is geen oplossing hiervoor... ik heb al sinds de vroege beta's dit probleem en de finals hebben dit ook!
en dit wordt voorlopig ook niet opgelost!
Dit is 1 van de redenen dat ik XP niet als hoofd-OS gebruik!
Microsoft nice job! ( zelfs hun eigen muizen hebben er last van )
en dit wordt voorlopig ook niet opgelost!
Dit is 1 van de redenen dat ik XP niet als hoofd-OS gebruik!
Microsoft nice job! ( zelfs hun eigen muizen hebben er last van )
Pagina: 1