ik heb daar wel vragen over. De site laat weten dat ie niet snellere Tbirds wil hebben 1200 mHz. Is dat zo? Hoe vaak las ik wel niet over andere moederborden dat ze wél snellere konden hebben. Anyway, als het sneller zou kunnen, welke zouden jullie aanraden? Ik snap geen bal van 266 mHz FSB gedoe wat achter sommige Tbirds staan (ik ben niet bepaald een OC'er), en al die cores. Welke zou lekker draaien op mijn computer en is nog redelijk over te klokken met luchtkoeling (zijn er ook nog coolers die jullie aanraden?).
want dat is de snelsteOp zaterdag 01 september 2001 12:07 schreef Gr0und_Zer0 het volgende:
Ok!
[nieuwsgierigheid-modus]
...want?
[/nieuwsgierigheid-modus]
maar je kan ook een 1200 nemen ofzo, die is nog een stuk goedkoper
De site zegt up to 1200 and higher (letterlijk), 266FSB loopt beter als 200FSB natuurlijk, prijsverschil is er niet (of zelfs nadelig). Met lager geklokte kun je meestal meer winnnen in de zin van %tuele overklok. Alleen is het prijsverschil tussen 1000 t/m 1400 MHz versies bijna te verwaarlozen op het moment. Een 1.4 loopt gegarandeerd op 1.4 en maybe hoger. een 1.2 loopt niet gegarandeerd op 1.4 maar meestal wel. Overklokresultaten kun je NOOIT van te voren vertellen, hoogstens de KANS. Maar das net als een loterij. Gegarandeerd wordt er niets. Hoeveel mensen ook de 1466MHz halen met een 1.2, dat wil nog niets zeggen over die ene 1.2 die jij gaat halen die het toevallig NIET haalt.Op zaterdag 01 september 2001 10:32 schreef Gr0und_Zer0 het volgende:
ik heb daar wel vragen over. De site laat weten dat ie niet snellere Tbirds wil hebben 1200 mHz. Is dat zo?
Laat maar.. .
misschien wel bij een computerwinkelOp zondag 02 september 2001 13:22 schreef Gr0und_Zer0 het volgende:
Hoe kan ik zien dat de 1400 mHz een 266 FSB heeft?
Waar zou ik die kunnen bestellen dan?
en elke 1400 heeft volgens mij 266fsb.. staat anders ook altijd wel vermeld dat het een 266 is.
Rick_h, jij bent me een grapjas zeg. Misschien was het niet duidelijk, maar met die vraag bedoelde ik (en ik stel hem speciaal voor mensen als jou):
"Waar zou je dat ding met 266 FSB zo goedkoop mogelijk kunnen krijgen?".
Iedereen met een gezond verstand snapte wat ik bedoel, lijkt me...
En iedereen met gezond verstand weet dat er een pricewatch is...Op zondag 02 september 2001 19:04 schreef Gr0und_Zer0 het volgende:
Rick_h, jij bent me een grapjas zeg. Misschien was het niet duidelijk, maar met die vraag bedoelde ik (en ik stel hem speciaal voor mensen als jou):
Ik weet van het bestaan van Pricewatch, maar ik wist niet zeker of dat 266 mHz FSB gedoe bij ELKE 1.4 gHz zit, vandaar de vraag... Maar ik begrijp nu dat dat ding altijd met dat 266 mHz FSB is? Dan is het niet zo moeilijk nee...
Ik vond het alleen een beetje een sneue reactie van mevrouw rick_h.
Ik vond het alleen een beetje een sneue reactie van mevrouw rick_h.
Pagina: 1