Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpellens
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 25-03-2023
Mijn broer logt in op de app en zonder maar wat in te vullen zie ik al wat voor bedrag ik terug ga krijgen!!!

Vervolgens doorloopt die mongool niets en accordeert gewoon. Ik kijk natuurlijk direct na zijn onachtzame indiening alles na.

Valt me direct een grove fout op:

Verrekende arbeidskorting werkgever: 261 EURO
Verrekende arbeidskorting volgens de app:260 EURO

Volgens mijn vader maakt een euro verschil niet uit en hoefde ik dat niet aan te passen, de klootzak! Nu ben ik bang voor een boete wegens onwaarheden op de aangifte.

De rest lijkt wel in orde, dus ik log uit en daarna weer in paniek in om alles dubbel te checken. Ik klik nog even op 'aangifte bekijken' om alles weer goed te checken. Zie ik ineens bovenaan naar aangifte 2022 een PRULLEBAK staan! Uiteraard niet op geklikt, maar wat denken jullie dat er gebeurt als iemand daar per ongeluk op klikt? DOODENG:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/XQ4yzoe.jpg

Nou ja, ik klik maar op PDF bekijken nu. Dan ga ik hem downloaden, maar ja er zijn geen download opties 😖 Ik probeer een screenshot te maken, maar krijg een alarmerende melding dat schermopnames niet mogen ivm privacy!

WAT ALS ZE ACHTER ME AANKOMEN? Omdat ik hun systeem dmv schermopname misbruikte? Ik wist niet dat dit niet mocht 😭

Nou ja, ik zie een optie om PDF te delen, dus doe dat maar naar mijn eigen whatsapp toe.

Ik log weer uit en in paniek weer in. Oke er staat nog steeds dat mijn aangifte is verstuurd:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/PWc5v4b.jpg

Ik wil dubbelchecken en log even in op de Belastingdienst website...MAAR DAAR LIJKT ER NIETS VAN MIJN AANGIFTE BEKEND TE ZIJN!!! In voorgaande jaren zag ik daar altijd staan dat mijn aangifte ontvangen is. Nu niets !

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5cUAn8a.jpg

Wat nu??? Kunnen ze die app niet gewoon weghalen? Iedereen weer op papier aangifte? Nu zit ik in grote problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-09 20:48

kevin33

Welkom in Utopia.

Haal adem, wacht een paar uur en probeer het dan nog eens te bekijken.
Die euro maakt idd niets uit.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:57

PeaceNlove

Deugleuter

Relax, belastingambtenaren hebben echt wel wat beters te doen dan jou te komen halen vanwege die ene euro verschil.
En dat je een screenshot probeerde te maken weten ze al helemaal niet.
Ik onderteken ook altijd dat ik naar eer en waarheid het heb ingevuld, maar als iemand superkritisch gaat kijken vind je toch vast wel wat. En ik heb er nog nooit wat van gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:36

Rmg

Pohh haal ff adem, rustig, niets aan de hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Take the chill pill.

Voor 1 euro verschil wordt er echt niemand lauw :)

Verder morgen nog een keer inloggen en je aangifte corrigeren voor je eigen gemoedsrust ;)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rustaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:20

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator