Ik heb een Toyota Yaris Hybrid 2017,
Vandaag ben ik naar het centrum geweest, en toen ik de auto weer starte had ik een dashboard vol brandende lampjes, en 4 foutmeldingen in beeld. Samenvattend lijkt het alsof alle veiligheidssystemen zijn uitgevallen.
Fout 1: storing lsa, laat auto bij dealer controleren
Fout 2: storing rsa
Fout 3: storing pcs, laat auto bij dealer controleren
Fout 4: storing koplampsysteem, laat auto bij dealer controleren
Daarnaast branden de volgende lampjes:
Remsysteem oranje (rondje met uitroepteken en 2 halve rondjes ernaast).
Remsysteem rood(handrem, ziet er zelfde uit als voorgaand). Handrem is uiteraard niet aangetrokken,
Abs
Antislipsysteem
Algemene waarschuwingslampje(driehoek).
Auto rijdt verder goed, heb nog 2 andere ritten gemaakt, de fouten blijven.
Ik heb de zekeringen doorgemeten, die lijken op orde. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Camera achter de voorruit is schoon. Ik weet niet waar het radar systeem zit(ik las elders achter het logo, maar bij mij zit daar niets).
Vandaag ben ik naar het centrum geweest, en toen ik de auto weer starte had ik een dashboard vol brandende lampjes, en 4 foutmeldingen in beeld. Samenvattend lijkt het alsof alle veiligheidssystemen zijn uitgevallen.
Fout 1: storing lsa, laat auto bij dealer controleren
Fout 2: storing rsa
Fout 3: storing pcs, laat auto bij dealer controleren
Fout 4: storing koplampsysteem, laat auto bij dealer controleren
Daarnaast branden de volgende lampjes:
Remsysteem oranje (rondje met uitroepteken en 2 halve rondjes ernaast).
Remsysteem rood(handrem, ziet er zelfde uit als voorgaand). Handrem is uiteraard niet aangetrokken,
Abs
Antislipsysteem
Algemene waarschuwingslampje(driehoek).
Auto rijdt verder goed, heb nog 2 andere ritten gemaakt, de fouten blijven.
Ik heb de zekeringen doorgemeten, die lijken op orde. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Camera achter de voorruit is schoon. Ik weet niet waar het radar systeem zit(ik las elders achter het logo, maar bij mij zit daar niets).