Toon posts:

flatscreen vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een aldi 15.1 inch flatscreen monitor maar als ik die gewoon aansluit krijg ik hele vreemde kleuren ik krijg ze niet goed. weet iemand hoe ik die kleuren mooi scherp kan krijgen. (Ik weet niets van die schermen dus michien is het wel een domme vraag)

bvd

• KNETTER2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-01-2024

KNETTER2000

*zucht*

Een betere omschrijving van wat je ziet ipv "vreemde kleuren" is altijd handig...:)

Real programmers program by whistling down the "MIC IN" port of a ZX80

Verwijderd

Topicstarter
nou de grijze kleuren vand e windows vensters worden heeel wit. En de zwarte leters kun je amper zien. En voor de rest lijkt het wel een beetje op een 486 die op 256 kleuren draait. Hoewel ie wel op ware kleuren staat.

• Rappie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08 21:15
zaten er drivers bij de monitor, kan ook helpen :)

• KNETTER2000

KNETTER2000

*zucht*

Staat je brightness niet te hoog?
Of je contrast ff bijstellen?
heb je die al geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
nou de drivers hebben er wel bijgezeten maar zijn foetsie (scherm is niet van mij). en ik kan geen nieuwe drivers vinden voor het aldi scherm (lifetec). en de brightness en conrast heb ik allemaal geprobeerd.

ik heb ooit gehoord dat het eigenlijk een lite-on scherm is wet iemand dan aan welk scherm hij gelijk is. Want die drivers staan wel standaard in windhoos.

• KNETTER2000

KNETTER2000

*zucht*

Bij de meeste videokaarten heb je de optie in het beeldscherm =>instellingen=>advanced knopje om die dingen ook inte stellen.. kleuren (RGB) en je brightness etc.. dit wordt dan door je vidcard geregeld.. kijk daar es voor gein bij of alles goed staat en zoniet press dan (als het er is) op een knoppie met default ofzo....

Verwijderd

sorry ben ff onder andere naam (k ben ergens anders)

het beeldscherm is een lifetec md9383AA flatscreen monitor

Ik heb ff gekeken bij het beeldscherm.
het apperaat geeft een aantal kleuren niet weer zoals bijvoorbeeld rood.

weet iemand hier iets op.

bvd

• Nono_home
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-12-2021
Het ding kan natuurlijk ook gewoon kapot zijn........
Mijn Philips kwam ook dead on arrival thuis:r

"Beam me up Scotty; there is no intelligence down here" System specs

Verwijderd

Topicstarter
lijkt me sterk hij is nog nooit gebruikt hij heeft 2 maanden in de doos gestaan.

maar ik heb hem nu op een andere pc en ik heb hem nog niet geinstalleerd of hij is al goed.

weet iemand waar sit aan kan liggen

• Wietse
  • Laatst online: 05-08 19:13

Wietse

¯¯¯¯¯

Een LCD heeft niet echt "ware kleuren" maar heeft hier een truukje voor (kweet ut ook nie meer precies) ik denk dat een paar goeie drivers ut probleem oplossen, of hij is gewoon kapot, maar dat lijkt me sterk als hij nie is gebruikt, kzou gaan zoeken naar drivers alsk jou was

Verwijderd

Topicstarter
kan iemand mij ook een site vertellen waar de drivers te downen zijn.

als ik naar www.medion.de ga en dan de drivers ga downloaden zitten alle shermen erbij behalve mijne.

dus weer iemand een driver te vinden voor de medion md9383 AA of als iemadn ze heeft even op internet zetten

bvd
Pagina: 1