Hi!
Ik heb al een aantal jaar een WD Elements Portable Harddrive.
Ik gebruik de schijf sporadisch om foto's of bestanden op te bewaren van oude apparaten of vakanties.
Toen ik de schijf vorige week na een paar maanden weer eens aansloot op mijn PC kon ik geen bestanden meer openen en krijg ik de volgende melding:
/f/image/JMfiHigXAaWDccPy0cwp5wo8.png?f=fotoalbum_large)
Als ik de lijst met vakantiefoto's probeer te bekijken zie ik dit:
/f/image/kVLNkVj0A1W7iYJ4xdqAkITc.png?f=fotoalbum_large)
Ik kan dus wel gewoon de mappenstructuur op de schijf bekijken en zien welke bestanden er in de mappen staan, maar ik kan niets openen. Niet op de computer waar ik de schijf 3 maanden geleden nog heb gebruikt en ook niet op andere apparaten.
Heeft iemand een idee wat het probleem kan zijn?
Ik heb al gekeken naar de beveiligingssettings maar ook daar zie ik niets direct iets vreemds.
:fill(white):strip_exif()/f/image/VQuHOnF7mQFJUhjQwz533WIi.png?f=user_large)
Het enigste wat me is opgevallen is dat de eigenaar van de mappen/bestanden een lang en onherkenbaar nummer is (S-1-5-21-168927999-etc.).
Hoor graag of iemand een idee heeft of soortgelijke ervaring heeft gehad.
Lastie
Ik heb al een aantal jaar een WD Elements Portable Harddrive.
Ik gebruik de schijf sporadisch om foto's of bestanden op te bewaren van oude apparaten of vakanties.
Toen ik de schijf vorige week na een paar maanden weer eens aansloot op mijn PC kon ik geen bestanden meer openen en krijg ik de volgende melding:
/f/image/JMfiHigXAaWDccPy0cwp5wo8.png?f=fotoalbum_large)
Als ik de lijst met vakantiefoto's probeer te bekijken zie ik dit:
/f/image/kVLNkVj0A1W7iYJ4xdqAkITc.png?f=fotoalbum_large)
Ik kan dus wel gewoon de mappenstructuur op de schijf bekijken en zien welke bestanden er in de mappen staan, maar ik kan niets openen. Niet op de computer waar ik de schijf 3 maanden geleden nog heb gebruikt en ook niet op andere apparaten.
Heeft iemand een idee wat het probleem kan zijn?
Ik heb al gekeken naar de beveiligingssettings maar ook daar zie ik niets direct iets vreemds.
:fill(white):strip_exif()/f/image/VQuHOnF7mQFJUhjQwz533WIi.png?f=user_large)
Het enigste wat me is opgevallen is dat de eigenaar van de mappen/bestanden een lang en onherkenbaar nummer is (S-1-5-21-168927999-etc.).
Hoor graag of iemand een idee heeft of soortgelijke ervaring heeft gehad.
Lastie