Wijziging User Review - [aliteDC] [P.Stolk]

Pagina: 1
Acties:
  • 1.148 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aliteDC
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-09 19:31
Zie graag deze review verwijderd. Persoon wou hem overnemen maar zag ervan af. Ik kan daar mee leven, maar voor een lager bedrag had ie hem wel willen hebben. Review lijkt mij terecht vanuit mijn kant en zijne onterecht.

https://tweakers.net/gallery/289535/aanbod/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:09

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

@P. Stolk geeft aan de processor over te willen nemen voor de vraagprijs, jij stuurt een betaalverzoek. Daarmee is er een overeenkomst. Vervelend dat hij dan later besluit de processor niet meer te willen, maar de overeenkomst is er nu eenmaal. Ik heb daarom zijn review verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. Stolk
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16-09 08:07
Beste Microkid,

Ik had al verschillende meldingen gestuurd maar geen reactie ontvangen. Kan dat kloppen ?
Ik blijf het er niet mee eens en dien een klacht in tegen Tweakers wegens het onjuist interpreteren van de regels van het Burgerlijk Wetboek.

Groet,
Pieter.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Welke regels (je bedoelt wetten?) bedoel je @P. Stolk ? Ik ben erg benieuwd.

[ Voor 9% gewijzigd door PcDealer op 22-03-2023 23:55 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

@P. Stolk Ik heb je bericht netjes beantwoord. Geen idee wat je nog meer wilt horen. Daarnaast heeft het BW niks met onze site te maken. Wij bepalen onze regels over V&A Reviews, niet het BW.

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. Stolk
Blijkbaar is mijn bericht niet aangekomen. Als jullie zelf de regels bepalen en jullie dus maar doen wat jullie uitkomt, dan is de discussie gesloten toch ? Nog nooit zo'n belachelijke opmerking gehoord. Hebben jullie een postadres of zijn jullie een erkende organisatie ? Je formuleert een antwoord op basis van éénzijdige informatie in dit geval de zgn benadeelde verkoper, maar is het niet veel netter om het principe van hoor en wederhoor toe te passen ? Ik kan bewijzen dat jij het bij het foute standpunt hebt, maar met zo'n belachelijk standpunt dien ik bij deze een klacht in. Waar je waarschijnlijk ook niets mee doet maar dan kan je zeker juridische stappen van mijn kant verwachten.

Gegroet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. Stolk
Beste,

Ik verneem graag jullie fysiek postadres en rechtspersoon.
Ik dien bij deze een klacht tegen Tweakers in.
De argumentatie volgt zodra ik jullie informatie heb ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Piet Stolk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

P. Stolk schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 12:25:
Beste,

Ik verneem graag jullie fysiek postadres en rechtspersoon.
Ik dien bij deze een klacht tegen Tweakers in.
De argumentatie volgt zodra ik jullie informatie heb ontvangen.
https://tweakers.net/info/over-tweakers/contact/

[ Voor 5% gewijzigd door PcDealer op 23-03-2023 14:22 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• VDV
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 25-09 15:03

VDV

P. Stolk schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 12:14:
Blijkbaar is mijn bericht niet aangekomen. Als jullie zelf de regels bepalen en jullie dus maar doen wat jullie uitkomt, dan is de discussie gesloten toch ? Nog nooit zo'n belachelijke opmerking gehoord. Hebben jullie een postadres of zijn jullie een erkende organisatie ? Je formuleert een antwoord op basis van éénzijdige informatie in dit geval de zgn benadeelde verkoper, maar is het niet veel netter om het principe van hoor en wederhoor toe te passen ? Ik kan bewijzen dat jij het bij het foute standpunt hebt, maar met zo'n belachelijk standpunt dien ik bij deze een klacht in. Waar je waarschijnlijk ook niets mee doet maar dan kan je zeker juridische stappen van mijn kant verwachten.

Gegroet.
Ben benieuwd hoe je wilt beargumenteren dat het verwijderen van jouw review wettelijk onrechtmatig zou zijn. Het gebruik van V&A is gebonden aan de algemene voorwaarden van Tweakers, welke je accepteert bij gebruik van het platform. Lees vooral punt 36 even:

https://tweakers.net/info/algemene-voorwaarden/v-a/

Het argument "dit heb ik niet gelezen" gaat er bij geen rechter in, vrees ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

En aangezien dergelijke topics alleen bedoeld is voor belanghebbenden gaat hier een slotje op.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.