Toon posts:

bSMTP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er al wat topics hier over gelezen, als ik het goed begrijp doet zo'n server niks anders dan mail chachen en op commando opnieuw versturen over het web?
Dan zo ik het nl kunnen gebruiken om dat als fallback in de DNS op te geven van alle domeinen, op het moment dat onze server dan niet meer bereikbaar is, komt alles in op die bSMTP server, en als die dan weer online is geef je het commando van versturen.

Heb ik zo een goede voorstelling van bSMTP?

• jant
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op zaterdag 01 september 2001 09:57 schreef Thunderbird het volgende:
Ik heb er al wat topics hier over gelezen, als ik het goed begrijp doet zo'n server niks anders dan mail chachen en op commando opnieuw versturen over het web?
Het is feitelijk een fallback machine die "eeuwig" zal proberen de mail af te leveren. Een normale fallback machine, geeft het na een dag of 5 op.

Overigens zijn er wel diverse manieren om dit te organiseren hoor, maar ja dat zijn details....

Een album per dag; een selectie: https://open.spotify.com/playlist/6s3nNLl8pJpCwLR3LPligA?si=dddc51153b2a49e8

Verwijderd

Topicstarter
maar blijft ie continue proberen? Ik dacht alleen op commando... en dan nog, levert hij het direct af of verstuurt ie het gewoon weer, want dan kan het pas aankomen als de exchange server al weer offline is....