Achtergrond verhaal: vermoedelijk is de metalenconstructie in het balkon boven onze voordeur gaan roesten bij de aansluiting balkon en de rest van het huis. Het beton is vermoedelijk poreus geworden door de jaren heen waardoor het geheel is kunnen gaan roesten. Ondertussen is een dakdekker bezig om het geheel op het balkon te bekleden met dakbedekking. Op die manier hoop ik dat het proces van roesten stopt.
Nu zit ik alleen echter wel met roestvlekken op de gevelstenen welke ik graag weer zo goed mogelijk schoon zou willen krijgen. Ik zag dat HG een roestverwijderaar had, ik heb ze daarop gebeld, echter geven ze aan dat het middel niet geschikt is voor verticale toepassingen omdat het moet kunnen inwerken.
Kortom, heeft iemand ervaringen met een middeltje wat hier zou kunnen werken?
Nu zit ik alleen echter wel met roestvlekken op de gevelstenen welke ik graag weer zo goed mogelijk schoon zou willen krijgen. Ik zag dat HG een roestverwijderaar had, ik heb ze daarop gebeld, echter geven ze aan dat het middel niet geschikt is voor verticale toepassingen omdat het moet kunnen inwerken.
Kortom, heeft iemand ervaringen met een middeltje wat hier zou kunnen werken?
[Voor 13% gewijzigd door Sjoerd op 19-03-2023 08:04]
Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama