Codeshare KLM-Thalys Brussel Antwerpen skip mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runeazn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-04 17:25
Een vraag aan mensen die vaak met KLM vliegen.

Ik wil een vlucht naar azie boeken, het is alleen 300 euro goedkoper als ik via Brussel vlieg ipv amsterdam.
Nou woon ik dichtbij de grens en zou ik eigenlijk in Amsterdam willen instappen, maar normaal gesproken bij vluchten zou dit niet mogen. Heeft iemand ervaring of dit kan met de trein? In antwerpen in de thalys stappen zou ook oke zijn. Of moet ik fysiek in brussel in de trein stappen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Josk79
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 27-04 15:08
Helaas moet je op de heenweg sowieso de treinreis wel maken. Op de terugreis kun je volgens mij wel 'ontsnappen' na het pakken van de koffers bij aankomst in Amsterdam. Hier staat het ook op deze manier: https://insideflyer.nl/kl...nuit-belgie-zo-werkt-het/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runeazn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-04 17:25
^
Bedankt voor de post, helaas is skippen niet mogelijk maar elders instappen nog wel..

Er staat in dat bericht ook iets van instappen bij antwerpen. Dat zou voor mij ook prima zijn. Weet iemand dit te bevestigen?

[ Voor 28% gewijzigd door runeazn op 19-03-2023 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn-HK
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-04 21:07
Als je in Antwerpen in wilt stappen, dan boek je bij KLM een ticket vanaf ‘Antwerpen’ met luchthavencode ‘ZWE’. Dat is het treinstation van Antwerpen en dan krijg je een ticket voor Thalys + vlucht.