Toon posts:

[T.NET] Meuktracker?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik me eigenlijk afvraag is:

Waarom is als ik de meuktracker aanklik op de FP van T.Net, en ik dan naar een update oid toe ga, de meuktracker zelf verdwenen uit de menu's links? Ruimte zat, en nu moet je steeds weer terug naar de front page als je een ander update wilt bekijken die niet direct opvolgend is aan de update die je momenteel in beeld hebt.

Ik zie eigenlijk geen goede reden waarom die meuktracker er dan niet is.
Zou toch wel handig zijn lijkt me.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:23
Ehm ik zie hem nog steeds links staan hoor :?
Of ben ik tóch achterlijk ? ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 01 september 2001 09:10 schreef dennisdotcom het volgende:
Ehm ik zie hem nog steeds links staan hoor :?
Of ben ik tóch achterlijk ? ;)
Blijkbaar wel misschien? :?

Klik op een item in de meuktracker. Zie het item in beeld.
Maar geen meuktracker meer links waar ik een ander item ik kan kiezen.

IE5.5

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:23
Afbeeldingslocatie: http://www.thedennissoftcompany.com/shot.gif

Of praten we over iets anders :?

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:25
Meuktracker != update tracker

Verwijderd

Topicstarter
Die /etc. is ook Shop Survey en 10 andere zaken. Niet puur meuktracker.

En er is daar meer dan genoeg ruimte voor die meuktracker links. Het is goed mogelijk dat bij /etc. 3 SS-beoordelingen staan en 0 meuktracker items.

En als ik op /etc. moet klikken, dan het item zoeken tussen de andere zooi, en dan op het item moet klikken, kan ik nog beter op back rammen en de meuktracker opnieuw opzoeken.

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:06

Richard

Kuru Kuru Kururin

Omdat ik géén mooi (T.net Crew) verhaaltje achter mijn nick heb, eerst effe informatie * Richard is Richard de Keijzer

Ik snap wel wat HlpDsK bedoeld, en volgens mij zou het niet zoveel moeite zijn om dit aan te passen.
Omdat ik zelf meukposter ben, zit ik ook vaak héén en weer te switchen.

20*350ZO45°

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-12 10:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De update tracker is al lang genoeg, daar wil ik niet nog eens drie items bij zetten voor de meuktracker waarvan het onzeker is of er veel per dat veel updates zijn. De bedoeling van de update tracker is om de verandering op de site duidelijk in beeld te brengen. Als er weinig verandert hoeft het ook niet in de meuktracker.

De meuktracker zelf zou overzichtelijker moeten zijn, dat is ook wel iets dat op de todo staat samen met wat andere veranderingen zoals productkoppeling voor software.

Verwijderd

Topicstarter
Mja. Ik bedoelde niet daar tussen die andere kolommen, maar gewoon onderaan los zoals het ook op de FP is. Ik bedoel: nu is dat toch maar grijze loze ruimte onder die 3 bannertjes. Functionaliteit :)
Pagina: 1