Ik heb met de verbouwing van mijn nieuwe huis 3 binnen units op 1 buitenunit geplaatst voor het verwarmen en koelen van mn huis. Nu heb ik een probleem met het verwarmen van het huis. Toen het kouder buiten was, hield de airco de ruimte goed op temperatuur. Echter nu het warmer buiten begint te worden, gaat de airco ver over zn setpoint heen.
Als voorbeeld: ik stel de airco op 16 graden in en het word 18 of 19 graden binnen. Nu komt dat deels door de zon, maar wat mij verbaasd is dat de airco nog steeds om de zoveel tijd warme lucht loopt te blazen. Dit is natuurlijk zonde van de electriciteit!
Hebben meer dit probleem? Of is dit een defect?
Het model is een mitsubishi electric msz-hr35vf
/f/image/YA740oUrmeD8oonErgxNIlv5.png?f=fotoalbum_large)
Volgens de handleiding zouden ook beide lampjes op de airco gaan branden als die "binnen 1 graden van setpoint is". Nu zie ik die nooit branden totdat ik de temperatuur op 21 graden zetten.... Dus daarbij lijkt het dat de airco denkt dat het 21 graden is.
Als voorbeeld: ik stel de airco op 16 graden in en het word 18 of 19 graden binnen. Nu komt dat deels door de zon, maar wat mij verbaasd is dat de airco nog steeds om de zoveel tijd warme lucht loopt te blazen. Dit is natuurlijk zonde van de electriciteit!
Hebben meer dit probleem? Of is dit een defect?
Het model is een mitsubishi electric msz-hr35vf
/f/image/YA740oUrmeD8oonErgxNIlv5.png?f=fotoalbum_large)
Volgens de handleiding zouden ook beide lampjes op de airco gaan branden als die "binnen 1 graden van setpoint is". Nu zie ik die nooit branden totdat ik de temperatuur op 21 graden zetten.... Dus daarbij lijkt het dat de airco denkt dat het 21 graden is.