Beste Tweakers,
Ik heb een hoop topic's gelezen over een Game PC van rond de € 1.500. Nu heb ik een PC samengesteld en wil ik vragen of jullie toch een laatste blik erop kunnen werpen voordat ik alle componenten koop.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC is bedoeld om te game maar ook voor werken. Nu is het gewoon een administratieve baan maar toch wel fijn als er meerdere programma's tegelijker tijd gedraaid kunnen worden.
Games die ik speel zijn: League of Legends, Valorant, Planet Zoo, Call of Duty.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Graag toch wel rond de € 1.500,-.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee er zijn geen componenten die ik al heb. Voor de rest heb ik 2 iiyama G-Master Black hawk monitoren.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb alles nog nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat uit naar een Intel processor en een RTX Videokaart. Ook de NZXT H5 Flow Case wil ik graag gaan gebruiken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsniveau zo laag mogelijk, dit is natuurlijk niet het belangrijkste maar ik hoef ook geen opstijgende vliegtuig.
Ga je overklokken?
Nee, dit is voor nu niet de bedoeling.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag van jullie weten of de PC op deze manier goed in balance is en alles op volle kracht gebruikt kan worden.
Alle informatie of tips zijn welkom!
Ik heb een hoop topic's gelezen over een Game PC van rond de € 1.500. Nu heb ik een PC samengesteld en wil ik vragen of jullie toch een laatste blik erop kunnen werpen voordat ik alle componenten koop.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC is bedoeld om te game maar ook voor werken. Nu is het gewoon een administratieve baan maar toch wel fijn als er meerdere programma's tegelijker tijd gedraaid kunnen worden.
Games die ik speel zijn: League of Legends, Valorant, Planet Zoo, Call of Duty.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Graag toch wel rond de € 1.500,-.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee er zijn geen componenten die ik al heb. Voor de rest heb ik 2 iiyama G-Master Black hawk monitoren.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb alles nog nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat uit naar een Intel processor en een RTX Videokaart. Ook de NZXT H5 Flow Case wil ik graag gaan gebruiken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsniveau zo laag mogelijk, dit is natuurlijk niet het belangrijkste maar ik hoef ook geen opstijgende vliegtuig.
Ga je overklokken?
Nee, dit is voor nu niet de bedoeling.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag van jullie weten of de PC op deze manier goed in balance is en alles op volle kracht gebruikt kan worden.
Alle informatie of tips zijn welkom!
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-13600K Boxed | € 339,- | € 339,- |
| 1 | Moederborden | MSI MAG B760 TOMAHAWK WIFI | € 253,- | € 253,- |
| 1 | Videokaarten | ASUS Dual GeForce RTX 3060 V2 OC Edition | € 379,95 | € 379,95 |
| 1 | Behuizingen | NZXT H5 Flow Zwart | € 84,85 | € 84,85 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 Rev.C | € 54,40 | € 54,40 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB CMH32GX5M2B5600C36K | € 134,90 | € 134,90 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 12 M 750W | € 116,42 | € 116,42 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 2TB | € 142,01 | € 142,01 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.504,53 | ||