Samsung telefoon meldt: Uw account is vergrendeld

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric en joep
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-08 16:36
Mijn vraag
Wat zou ik nu nog kunnen doen om weer te kunnen FB Fb heeft altijd gewoon goed gewerkt op mijn smasung telfoon maar van morgen kreeg ik de melding Je account is vergrendeld En daar kon ik het mee doen Ik heb toen de weg gevolgt die ik volgens FB zou moeten doen voor te ontgrendelen maar dat werkte niet ...

Relevante software en hardware die ik gebruik
Heb FB geheel verwijderd en weer opnieuw geinstalleerd op mijn telefoon maar weer zonder resutaat...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb de proceduur volgens FB wel 3x gedaan en geheel doorlopen maar er staat steeds een bericht in "we beperken hoe vaak je bepaalde dingen kunt doen op FB om misbruik te voorkomen. probeer het opnieuw "deze melding komt steeds terug Als ik probeer de zaak op te lossen en kom ik niet verder mee
Weet iemand een oplossing voor mij of moet ik maar gewoon afwachten??
e de waele
...

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Dus de titel moet duss zijn.

Fb account vergrendeld, wat nu?

Even via een pc proberen, krijg je het zelfde dan is het even wachten tot fb klantenservice wakker is geworden

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:52

nelizmastr

Goed wies kapot

jack zomer schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 18:23:
Dus de titel moet duss zijn.

Fb account vergrendeld, wat nu?

Even via een pc proberen, krijg je het zelfde dan is het even wachten tot fb klantenservice wakker is geworden
Facebook heeft geen klantenservice :) ja alleen in de VS. Maar dat is en dure grap om die te bellen met 99% kans dat ze je terugverwijzen naar het helpcentrum :z

I reject your reality and substitute my own