Toon posts:

Frontpage feedback autheurs zelf?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:34
Mark_88 in 'Docker zet streep door oud gratis lidmaatschap Docker Free Teams'

Ik weet niet of dit je juiste manier is van onder de aandacht brengen; maar ik denk dat dit even opgeschoond moet worden en even onderling wat betere comminucatie afgestemd kan worden over wat wel en hoe niet...

Dit lijkt mij zeker niet de bedoeling, nog professioneel. Zuur, en slechte representatie van tweakers medewerkersop een zowat beschuldigende en zure, zeurderige manier.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
*knip* niet gepast om dit te suggereren.

[Voor 80% gewijzigd door RoD op 17-03-2023 15:35]

The devil is in the details.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Darkangle
Normaal gesproken is dit schering en inslag op frontpage, niets ongebruikelijks aan.

Echter als het de autheur betteft, dan spelen er andere dingen mee. Professionaliteit, de representatie van tweakers als geheel, etc etc etc.

[Voor 25% gewijzigd door RoD op 17-03-2023 15:35]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Darkangle schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 15:29:
[...]

Normaal gesproken is dit schering en inslag op frontpage, niets ongebruikelijks aan.

Echter als het de autheur betteft, dan spelen er andere dingen mee. Professionaliteit, de representatie van tweakers als geheel, etc etc etc.
Ja, daar ben ik het ook zeker mee eens, maar naast een 'dit kan je niet maken als auteur' wou ik er ook een serieuze 'gaat het wel goed met je?' aan toevoegen :)

Geen flauw idee wat @RoD hier precies 'niet gepast' aan vindt :?

[Voor 6% gewijzigd door Hahn op 17-03-2023 15:36]

The devil is in the details.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Deze week is gewoon te lang voordat het weekend er weer aan komt ;) hebben we allemaal wel eens last van, jammer dat het in dit geval (terecht) groot uitgemeten wordt omdat iemand hier publiekelijk van zich af bijt.

Terecht puntje van feedback is m.i. wel dat links minder snel worden geopend door mij dan linkje 1.

1. https://tweakers.net/

Twente | 5530 Wp JA Solar - 14x395 33° op Zuid

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Darkangle
Hahn schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 15:34:
[...]

Geen flauw idee wat @RoD hier precies 'niet gepast' aan vindt :?
Ik heb ook werkelijk geen idee. Maar modden hier kan je beter niet bespreken, valt meestal verkeer (ik zeg niet dat dit nu het geval is, maar dat ik dat moet benoemen is al een indicator).

• Darkangle
Ander punt trouwens. Een medegebruiker merkt terecht op dat klagen over moderatie voor een normale gebruiker gelijk een moderatie ban inhoud. Het lekker laten staan en doorstrepen is voor een normale gebruiker ook een ban, effectief is dat hetzelfde als niet weg halen.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• AlphaRomeo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:17

AlphaRomeo

FP PowerMod
Darkangle schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 16:12:
Een medegebruiker merkt terecht op dat klagen over moderatie voor een normale gebruiker gelijk een moderatie ban inhoud.
Dat heeft die medegebruiker dan niet juist. Volgens de mod-FAQ is een punt aftrek op de post dan wel gerechtvaardigd, maar rechten trekken wij als FP crew alleen in wanneer er misbruik gemaakt wordt van moderaties (alleen +3 en -1 bijvoorbeeld of structureel een andere user omlaag modden) en dan vaak nog pas na een waarschuwing.

Overigens niet om het goed te praten, maar onze redactie heeft ook wel wat te verduren de laatste tijd. De meest grove insinuaties waarin de journalistieke onafhankelijkheid of de kwaliteit van het werk ter discussie staat lijken mij niet echt motiverend. Niet dat dit onprofessioneel gedrag zou mogen rechtvaardigen, maar toch.

[Voor 22% gewijzigd door AlphaRomeo op 17-03-2023 19:48]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Darkangle
Tot de maar toch helemaal met je eens, en bedankt voor de toelichting over modden.

Acties:
  • +7Henk 'm!
  • Pinned

• Mark_88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-05 17:45

Mark_88

Redacteur
Hi all, ik heb er nog eens goed over nagedacht en deze reactie had ik beter niet kunnen plaatsen. Thanks voor jullie feedback.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RoestVrijStaal
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17:51
Dat heeft die medegebruiker dan niet juist. Volgens de mod-FAQ is een punt aftrek op de post dan wel gerechtvaardigd, maar rechten trekken wij als FP crew alleen in wanneer er misbruik gemaakt wordt van moderaties (alleen +3 en -1 bijvoorbeeld of structureel een andere user omlaag modden) en dan vaak nog pas na een waarschuwing.
Het is indirect WEL mogelijk.

Namelijk als de score van die reactie -1 is, betekent een vermindering van de gemiddelde frontpage-reactiescore van die gebruiker. En als dat gemiddelde onder de 0,5 duikt, gaat de modstatus van die gebruiker uit.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee