F1 met Grand Prix Radio in Nederland (makkelijkste manier)

Pagina: 1
Acties:
  • 9.582 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bommerhondjes14
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 26-08 11:52
Goedemiddag tweakers!

Zondag is de formule 1 race in Jeddah. Ik zou deze graag kijken met het Nederlandse commentaar van Olav Mol en Jack Plooij.

Helaas is Grand Prix Radio sinds dit jaar alleen beschikbaar in Belgie, dit maakt het nog een stapje moeilijker om hier in Nederland naar te luisteren.
Maar.. het is mogelijk via een VPN(*knip*) en dan te synchroniseren.

Dit moet alleen veel makkelijker kunnen lijkt mij? Zo is er bijvoorbeeld Race Control, dit biedt alleen geen ingebouwde ondersteuning voor Grand Prix Radio, wel zijn er (mogelijke) oplossingen voor door de audiostream te gebruiken van GP Radio.

Ik vraag me af hoe(en of) jullie nog luisteren naar het commentaar van Olav en Jack? Zijn er nog wat slimme techneuten die hier een handige oplossing voor hebben?

[ Voor 1% gewijzigd door tweakduke op 18-03-2023 12:58 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Nu luister ik liever het oeuvre van Nana Mouskouri tijdens de race dan Olav Mol en Jack Plooij, maar Multiviewer for F1 heeft een Grand Prix Radio-knop. Zolang je op VPN zit zal die werken. Dan is het wel kijken op/via een laptop/pc die Multiviewer ondersteunt.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:09

-tom-562

Oliesjeik

Ik denk dat je je vraag het beste kan stellen in dit topic:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:51

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Dat kan gerust in het bovengenoemde topic. Let wel, alleen legale manieren zijn toegestaan.

Tweakers Discord

Dit topic is gesloten.