ik heb een macbook air uit 2015 overgekocht. kost natuurlijk niets meer, het is al een oud ding... maar ik wil hem gebruiken om mijn sena 50s (dat is een apparaatje om te bellen en muziek te kunnen luisteren op de motor, en om routes op mijn Tom Tom te kunnen zetten.. niet zo ingewikkeld zou je zeggen.
maar het lukt me niet om 1 van deze 2 apparaatjes op de macbook aan te sluiten.
nu heb ik al geprobeerd om via bootcamp windows erop te zetten. maar dat gaat hem niet worden. om 1 of andere reden doet hij het niet terwijl ik alle stappen heb gevolgd.
nu wil ik gewoon dat hele macOS eraf hebben en er alleen windows op hebben. is dit überhaupt mogelijk? en zoja zijn er bedrijfjes of mensen die dit doen? want ik heb er bepaald geen verstand van en de laatste 15 jaar (sinds ik van de middelbare school af ben) geen computer of laptop meer aangeraakt.
...
maar het lukt me niet om 1 van deze 2 apparaatjes op de macbook aan te sluiten.
nu heb ik al geprobeerd om via bootcamp windows erop te zetten. maar dat gaat hem niet worden. om 1 of andere reden doet hij het niet terwijl ik alle stappen heb gevolgd.
nu wil ik gewoon dat hele macOS eraf hebben en er alleen windows op hebben. is dit überhaupt mogelijk? en zoja zijn er bedrijfjes of mensen die dit doen? want ik heb er bepaald geen verstand van en de laatste 15 jaar (sinds ik van de middelbare school af ben) geen computer of laptop meer aangeraakt.
...