Vraag

• Ging
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 16-03 21:55
Ik ben nog redelijk nieuw in programmeren en heb mezelf Python geleerd. Nu heb ik een aanbod gekregen om een officiële opleiding te volgen, met daarna een baan aanbod bij een van hun partners. Het probleem is dat zij gewend zijn aan fulltime beschikbaarheid. Voor de opleiding was minder uren maken geen probleem, dan doe ik er gewoon wat langer over, maar hun partners hebben geen banen beschikbaar van tussen de 20-25 uur.
De opleiding wil graag meedenken en wil nieuwe partners aannemen. Zij zijn aan het informeren of er iemand is die een parttime programmeur kan gebruiken, en ze hebben gevraagd of ik ook rond wil kijken. Vandaar de vraag. De opleiding bied aan: Java development, Data science, front end development en back end development.
Kent iemand een baan in een van deze gebieden waar je tussen de 20-25 uur per week kan werken? Zou je de naam van dat bedrijf willen delen?

Alle reacties

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Dit heeft niets met Softwareontwikkeling te maken (Waar hoort mijn topic? staat niet voor niets bovenaan dit forum te prijken ;) ).

Softwareontwikkeling > Persoonlijke financiën, studie en loopbaan

Maar ik acht de kans aanwezig dat je topic daar ook geen lang leven beschoren is; dat laat ik even aan de PFSL mods over.

[Voor 15% gewijzigd door RobIII op 16-03-2023 18:42]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Je kunt denk ik het beste gewoon bedrijven benaderen en dan vragen of er ook de mogelijkheid tot part-time werk is ivm een opleiding. Dus de persoon die genoemd staat bij een vacature even bellen.

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:11

ZieMaar!

Moderator General Chat
Modbreak:Nope, ook hier is dit niet de bedoeling. Lees ook even het beleid door voor je topics start.

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee