de betaler vervuilt
De 'sukkel' dat tie dat daar vraagt.....

Hij is niet dom dat ie het vraagt maar hij zet het gewoon op de verkeerde plek neer.Op zaterdag 01 september 2001 03:01 schreef Bobbert het volgende:
De 'sukkel' dat tie dat daar vraagt.....
Betreffende de reactie die mag volgens mij gewoon op 0 omdat het niet een troll is maar gewoon een foutje.
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Verwijderd
Ja, maar dan twee keer dezelfde vraag stellen? Het is geen dubbelpost, maar gewoon twee keer (2e x met vette typo's) ingetikt.
Of hij loopt gewoon te zieken
, of hij heeft flink gezopen en is het de volgende ochtend weer vergeten met zijn kater :r(vandaar de typo's
) of hij is gewoon echt de weg kwijt
.
van mij mag ie op -1, maar dan niet als troll. Dat vind ik wat flauw voor iemand die hier net een week komt. Stel (lijkt me niet, maar stel) dat hij zich van geen kwaad bewust is?
Of hij loopt gewoon te zieken
van mij mag ie op -1, maar dan niet als troll. Dat vind ik wat flauw voor iemand die hier net een week komt. Stel (lijkt me niet, maar stel) dat hij zich van geen kwaad bewust is?
Ik heb al vaker van dat soort posts voorbij zien komen. Ik denk dat dat eens in de faq gezet moet worden dat ze dit niet moeten gebruiken om te testen maar om meteen tot zijn punt te komen 
* Felicia heeft dat dus nooit gedaan
* Felicia heeft dat dus nooit gedaan
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Maar dan toch even een 'gemene' vraag: is die reactie dan eigenlijk wel een troll? D'r is namelijk ook wel wat voor te zeggen om hem naar 0: overbodig te modden. Ik denk niet dat het de poster bedoeld is om mensen voor de kop te stoten en hij zal die reactie met 'de beste bedoelingen' gezet hebben, mag je aannemen...
Ik mod hem nog even niet en wacht de reacties hier af.
Never stop seeking what seems unobtainable...
Je mod toch niet een posting voor die user maar voor alle t.net gebruikers. Dan mogen ze van mij op het allerlaagste niveau (-1) terecht komen, hebben de minste mensen er last van.Op maandag 03 september 2001 13:32 schreef Thor-korenwolf het volgende:
Maar dan toch even een 'gemene' vraag: is die reactie dan eigenlijk wel een troll? D'r is namelijk ook wel wat voor te zeggen om hem naar 0: overbodig te modden. Ik denk niet dat het de poster bedoeld is om mensen voor de kop te stoten en hij zal die reactie met 'de beste bedoelingen' gezet hebben, mag je aannemen...
de betaler vervuilt
Ja, ho even, je moet het natuurlijk niet om gaan draaien. Bepaalde postings horen op bepaalde niveau's en het is onze taak om ze op het juiste niveau te zetten en dus niet om te bepalen of en welke users last van die posts hebben.Op maandag 03 september 2001 13:38 schreef GA!S het volgende:
Je mod toch niet een posting voor die user maar voor alle t.net gebruikers. Dan mogen ze van mij op het allerlaagste niveau (-1) terecht komen, hebben de minste mensen er last van.
Zeker omdat er ook een karma-sommetje aan het hele mod-gebeuren hangt, moet je er wel degelijk rekening mee houden. Voor de user is de -1 de zwaarste straf die wij hebben: de vraag is of hij die verdient door een test te posten, terwijl hij dondersgoed kan weten dat dat daar niet hoort.
Voor de gebruikers, tja, ik zie dat anders: als zij reacties lezen op niveau 0 en hoger, dan kiezen ze er simpelweg voor om ook dit soort reacties te lezen.
Never stop seeking what seems unobtainable...
0 Overbodig. Ik zie geen troll, en ook geen flame(bait)
Pagina: 1