Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GritX
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 02-07 12:23
Mijn vraag
...Mails ontvangen op Gmail met mijn hotmail email- adres gaat super traag. Het duurt wel half uur voordat mails verzonden naar mijn hotmail.be adres binnenkomen, wat soms zeer ongepast en ambetant is.
Zowel op mijn Samsung smartphone als op de pc hetzelfde probleem.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...Android smartphone en de Gmail web versie van Gmail op de pc.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...Online niets gevonden.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• francisp
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-10 08:15
Doe je een forward van hotmail naar gmail, of doe je in gmail een pop3 van hotmail ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GritX
Een pop3 van hotmail.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-10 17:25

heuveltje

KoelkastFilosoof

Volgens mij is dat Gmail eigen, en checkt ie maar een paar keer per uur of er iets binenn is.
Ik laat hem mail op halen van mijn eigen domein. en dat duurt ook minstens 10 minuten voordat die doorgezet worden.

Kon geen harde vermelding van google zelg vinden, maar dit lijkt dat te bevestigen.

https://techshift.net/how...ounts_-_Related_Questions

How often does Gmail check for new mail 2021?
It is based on the amount of mail you get – if you receive merely few messages per day, Gmail will check the server twice every hour. In extreme situation it means 29-minute delay in delivering the message that you are waiting for – not very convenient lag, hard to accept in the 21st century.

[ Voor 58% gewijzigd door heuveltje op 16-03-2023 16:25 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GritX
Het account waar het probleem zich voordoet is het gmail account van mijn echtgenote.
Wanneer Ik een test doe met mijn gmail account ( die ik nooit gebruik), door zowel met mijn telenet adres als met mijn werk account een mail te versturen dan komen die binnen de 15 seconden binnen op mijn Gmail account.
Daar werkt het dus wel vlotjes.
Bizar.