Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 3440x1440 (2k) nieuwste games op hoge kwaliteit (cod2/diablo/bf2042) a 100 fps+
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 2500,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
In dit geval gaat het alleen om de computer, de rest heb ik al of blijf, ik neem ook opslag mee uit het ouide systeem (ssd's etc).l
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het gaat me er vooral om of deze hardware hieronder logisch is, of dat ik misschien toch onverhoopt het verkeerde bij elkaar heb gezocht.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Performance en stabiliteit
Ga je overklokken?
Niet direct, maar er is een kans dat dat op een later moment wel gebeurt/nodig is..
Wat verwacht je van ons?
Controle of deze hardware die ik in de lijst hieronder heb een logische keuze is of dat er simpele switches voor betere performance logisch zijn. Ook ben ik niet geheel zeker of de keuze van het moederbord.
Gamen op 3440x1440 (2k) nieuwste games op hoge kwaliteit (cod2/diablo/bf2042) a 100 fps+
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 2500,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
In dit geval gaat het alleen om de computer, de rest heb ik al of blijf, ik neem ook opslag mee uit het ouide systeem (ssd's etc).l
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het gaat me er vooral om of deze hardware hieronder logisch is, of dat ik misschien toch onverhoopt het verkeerde bij elkaar heb gezocht.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Performance en stabiliteit
Ga je overklokken?
Niet direct, maar er is een kans dat dat op een later moment wel gebeurt/nodig is..
Wat verwacht je van ons?
Controle of deze hardware die ik in de lijst hieronder heb een logische keuze is of dat er simpele switches voor betere performance logisch zijn. Ook ben ik niet geheel zeker of de keuze van het moederbord.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 9 7950X Boxed | € 599,- | € 599,- |
| 1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS | € 232,85 | € 232,85 |
| 1 | Videokaarten | ASRock AMD Radeon RX 7900 XTX Phantom Gaming 24GB OC | € 1.149,- | € 1.149,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify 2 Compact Black Solid | € 125,90 | € 125,90 |
| 1 | Processorkoeling | Noctua NH-D15 Bruin | € 99,90 | € 99,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMK32GX5M2D6000Z36 | € 143,60 | € 143,60 |
| 1 | Voedingen | Seasonic Focus GX-1000 | € 181,50 | € 181,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.531,75 | ||