Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Verwijderd
Omdat het niet mag
Zelfde als dat je een dvd via de scart op vhs wilt zetten, dat lukt ook niet goed.
Probeer het eens met een composiet-kabel, dan lukt al een stuk beter
"Omdat het niet mag" is geen verklaring 
Overigens lukt het ook bij een aantal videobanden wel...
Overigens lukt het ook bij een aantal videobanden wel...
Dat heet nou Macrovision. Het verstoort de automatische licht/donker afstelling van je VCR. Je TV heeft er geen last van. Er zijn kastjes in de handel (Conrad) waarmee je het er uit kunt filteren.
Concrete Loop Watercooling
Ik heb het ook eens geprobeerd en ik kreeg ook idd alleen maar donkere kleuren en slecht geluid. Ik dacht dat m'n 2e videorecorder te oud was maar dit is dus niet het geval.
Het lijkt me sterk dat er een beveiliging op zit maar goed.
Anybody got ideas?
Mag hier trouwens wel een topic over worden geopent??
Zo niet, negeer dan al het bovenstaande
Het lijkt me sterk dat er een beveiliging op zit maar goed.
Anybody got ideas?
Mag hier trouwens wel een topic over worden geopent??
Zo niet, negeer dan al het bovenstaande
Die beveiliging noemen ze MacroVision en die is al heel lang gecrackt. Je kunt die apparaten die het MacroViSion signaal eruit filteren gewoon kopen in de winkel. Bij mijn weten ook bij Display voor 100,- ofzo.
Heeft te maken met een extra signaal die meegestuurd word en een of andere automatische afregeling in de videorecorder ontregeld.
Heeft te maken met een extra signaal die meegestuurd word en een of andere automatische afregeling in de videorecorder ontregeld.
DVD via SCART naar VHS lukt wel, als je Macrovision maar omzeilt. Vanaf PC (G400Max) naar VHS is te doen met wat truukjes. RGB, S-VHS, composiet, maakt allemaal geen reet uit. Maar het mag niet.Op zaterdag 01 september 2001 02:06 schreef MREn het volgende:
Omdat het niet magZelfde als dat je een dvd via de scart op vhs wilt zetten, dat lukt ook niet goed.
Concrete Loop Watercooling
Dat heet nou Macrovision... Ligt er ook aan welke videorecorder je gebruikt. In oude videorecorders zit minder vaak zoon tsjip zodat je die voor afspelen moet gebruiken ( d8 ik, ik heb er geen ervaring mee
).
Zo'n uitleg zoek ik dusOp zaterdag 01 september 2001 02:12 schreef Psychostase het volgende:
Die beveiliging noemen ze MacroVision en die is al heel lang gecrackt. Je kunt die apparaten die het MacroViSion signaal eruit filteren gewoon kopen in de winkel. Bij mijn weten ook bij Display voor 100,- ofzo.
Ik hoef niet te weten hoe ik een videoband kopieer maar ik wil weten hoe ze dat beveiligd hebben
Nee, ook op huurvideo's rust copyright. En hier geldt zeker niet de "een kopie mag" regeling op.
Verder is een backup op VHS van je DVD's ook zware onzin (wie gaat dat nou kijken, als ie dvd heeft), dus is hier imho niets legaals voor te bedenken.
Verder is een backup op VHS van je DVD's ook zware onzin (wie gaat dat nou kijken, als ie dvd heeft), dus is hier imho niets legaals voor te bedenken.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()