Vraag
Beste antwoord (via Meiss op 15-03-2023 10:23)
Ik zou zeggen, voeding (bruin) op de L en je zwarte schakeldraad naar de lamp op de L-pijl.
De tweede L is denk ik om door te lussen indien nodig. En de T zou ik zo niet weten. Wellicht kun je een schakelaar er naast plaatsen om de bewegingsmelder te overrulen.
De tweede L is denk ik om door te lussen indien nodig. En de T zou ik zo niet weten. Wellicht kun je een schakelaar er naast plaatsen om de bewegingsmelder te overrulen.
Alle reacties
Ik zou zeggen, voeding (bruin) op de L en je zwarte schakeldraad naar de lamp op de L-pijl.
@Meiss Dit is wel heel mager als topic. Ten eerste hoort deze in SmartHome (onderdeel van domotica) of Duurzame Energie & Installaties waar veel meer 230V systemen besproken worden. Wat heb je zelf al gevonden in bijvoorbeeld de handleiding?
Let er ook op dat deze LED in principe niet zal schakelen, tenzij je er 40W aan LED-lampen aan hebt hangen.
Let er ook op dat deze LED in principe niet zal schakelen, tenzij je er 40W aan LED-lampen aan hebt hangen.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Handleiding
En nog iemand met dezelfde vraag.
L = bruin zo te zien
L-pijlte = zal de uitgang zijn dus daar komt je lamp op.
/f/image/n7rhBCVWuzz4Z6IraIdxC5RR.png?f=fotoalbum_large)
Rode pijltje is dus de aansluiting van pijltje naar beneden.
Geen blauwe draad dus. Succes
En nog iemand met dezelfde vraag.
L = bruin zo te zien
L-pijlte = zal de uitgang zijn dus daar komt je lamp op.
/f/image/n7rhBCVWuzz4Z6IraIdxC5RR.png?f=fotoalbum_large)
Rode pijltje is dus de aansluiting van pijltje naar beneden.
Geen blauwe draad dus. Succes
[ Voor 24% gewijzigd door MrG op 15-03-2023 10:16 ]
Bedankt voor je kritiek, echter in het magere topic stond dat de handleiding ontbreekt. Excuus dat ik het topic verkeerd geplaatst heb.Señor Sjon schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 10:04:
[mbr]@Meiss Dit is wel heel mager als topic. Ten eerste hoort deze in SmartHome (onderdeel van domotica) of Duurzame Energie & Installaties waar veel meer 230V systemen besproken worden. Wat heb je zelf al gevonden in bijvoorbeeld de handleiding?
Let er ook op dat deze LED in principe niet zal schakelen, tenzij je er 40W aan LED-lampen aan hebt hangen. [/]
Echter ondanks de beknopte info is het met behulp van het antwoord van S-te-fan gelukt, dus hartelijk dank!
[ Voor 3% gewijzigd door Meiss op 15-03-2023 10:25 ]
:strip_exif()/f/image/bg31nrIS7Sb29swg4s76N6OF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/abN3Xy5mP0Irg9cwfHtW2qDo.jpg?f=fotoalbum_large)