• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:42

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Paar dagen terug heeft mijn pixel 5 een duik genomen. Op het eerste oog leek de schade mee te vallen, kleine barst in de top van het scherm. Zeker mee te leven tot de 7a...

Waar ik mij wel aan stoor is dat de Always On Display niet met goed werkt. De telefoon gaat nu op helemaal zwart na ongeveer 30 seconden waardoor ik geen tijd en berichtjes etc meer zie.

Als ik de telefoon rechtop zet, staand dus, is het probleem er niet. Ik vermoed dat er ergens een sensor kapot is gegaan.

Nu dan eindelijk de vraag, is het mogelijk om met software de Always On Display te forceren?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:41
Heb je onderstaande instelling aanstaan?
  1. Open the Settings app and go to Display.
  2. Look for the Lock screen option and tap it.
  3. Inside the lock screen menu, look for an option named Always show time and info, and enable the toggle next to it.
Daarmee zou hij altijd aan moeten blijven.

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:55

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Volgens mij zit er ergens een diagnose tool voor alle sensors. Weet zo even niet uit mijn hoofd waar, vermoedelijk als je developer mode aan zet.

Professioneel Heftruck Syndroom

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:42

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
corporalnl schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 09:14:
Heb je onderstaande instelling aanstaan?

[...]

Daarmee zou hij altijd aan moeten blijven.
Helaas werkt dat niet zo, dat is gewoon de optie om Always On Display te activeren. Mijn probleem is dat de telefoon "denkt" dat ie in een broekzak (oid) zit, dan gaat de AOD uit.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps