Ik wil zelf mijn groepenkast vervangen. Mijn huidige oude meterkast is te zien op onderstaande foto. Het probleem is dat mijn groepenkast spanningsloos moet worden. Nu is mijn gedachte, dat ik een schakelaar in de aansluitkast (verzegelde kast onder de meter) wil. Weet iemand of er electriciens zijn die dit kunnen en willen maken? Tot nu toe krijg ik ontwijkende antwoorden of antwoorden dat ze ook de groepenkast willen vervangen, maar niemand lijkt de dienst te bieden om zo'n schakelaar te maken.
Op foto's zie ik dat er toch echt meterkasten zijn waar zo'n schakelaar bestaat onder de meter. Moet ik dit plan om zelf mijn meterkast te vervangen (waar ik geen moeite mee heb) maar opgeven en accepteren dat ik dit door een electricien moet laten doen?
Iemand ervaring / tips?
...
Op foto's zie ik dat er toch echt meterkasten zijn waar zo'n schakelaar bestaat onder de meter. Moet ik dit plan om zelf mijn meterkast te vervangen (waar ik geen moeite mee heb) maar opgeven en accepteren dat ik dit door een electricien moet laten doen?
Iemand ervaring / tips?
...
:strip_exif()/f/image/DAvneBak2OYMjKGorNd8UWex.jpg?f=fotoalbum_large)