Toon posts:

Laptop Kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
SONY VAIO PCG-FX301

Processor: AMD Duron 800 Mhz
Geheugen: 128 Mb
Harddisk: 10 Gb
DVD drive: Intern
Floppydrive: Intern
Beeldscherm: 14,1" TFT
Videokaart: 11Mb
Muisbesturing: Touchpad
Batterij: Li-Ion
Interfaces: i.LINK (IEEE1394) 400 Mbps US
Fax/Modem/ISDN: Intern V90
Netwerkkaart: 10/100 Mbit
Software: Microsoft Windows ME
Garantie: 1 jaar pick-up & return (te verlengen tot 3 jaar met VAIO Plus Warranty Pack)

voor 3464,99 incl 19% BTW

is dit een juiste keus voor dat geld ? of raden jullie mij iets anders aan .. ik heb tussen de 3000 en de 3500 gulden te besteden >:) dus barst los. thnx people

Verwijderd

Ziet er goed uit, voor wat (evt) alternatieven zie

http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/33 :)

Verwijderd

Niks mis mee. Al is 128Mb tegenwoordig wat weinig, en een 10Gb harddisk ook aan de bescheiden kant.
Kijk ook 's op de sites van Dell en Toshiba, daar is ook veel moois in die prijsklasse te krijgen.
En als 't geen "A" merk hoeft te zijn: Asus of Topline bijvoorbeeld, Taiwanese "hoeft niet mooi te zijn als 't 't maar doet" leveranciers.

Ik ben zelf erg tevreden met m'n Toshiba Satellite Pro 4300, en die valt denk ik ongeveer in die prijsklasse (weet eerlijk gezegd niet wat dat ding gekost heeft).

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:28
Ik vind het een mooi ding hoor, alleen die 10 gig is erg weinig. maar 128 mb voor een laptop moet wel kunnen, aangezien desktop pc's daar nog niet altijd standaard mee uitgerust worden.

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-08 22:18

ThaHandy

Discovery Channel

die laptop bij de lidl...... is die er nog?
1tje van F 4000 piekjus

Verwijderd

Topicstarter
Ten eerst bedankt voor de reactie's

ik wil eigelijk persee voor een A'merk gaan die merken hebben zich al bewezen en ik zat dan zelf ook te denken aan Sony, Toshiba, Compaq of Dell ... IBM vind ik niet fijn dus daar kijk ik al zowiezo niet naar.

Verwijderd

Neem die Sony, zit nu zelf ook op een sony en het is echt een geweldige machine. Het enige dat er aan veranderd is, is mijn O/S. Er zit windows ME bij en heb er 98 opgezet, en dit draait geweldig. Ik heb een AMD 533, 6gb hdd, 64 MBram en 8 meg video (shared) maar voor een laptop vind ik het een geweldig ding.

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

kijk dan toch nog ff naar sony.

btw als je info online gaat aanvragen bij toshiba dan kan je nog wel ff 2 weken w88 eer dat je wat aankrijgt. ik had onze laptop al besteld en opeens kreeg ik een brief binnen. ikke :? , dus maakte het open :) ach leuk om te hebben maar ze komen er wel laat mee...

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• GGS_VR6
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Op zaterdag 01 september 2001 03:23 schreef ThaHandy het volgende:
1tje van F 4000 piekjus
Die is er er denk ik niet meer, dan zou je eventueel wat Lidl's moeten afbellen om te vragen of ze er nog zijn. Maar zou je nou daar wel 1 kopen? Lidl is geen computerzaak en als je er wat meehebt dan zal je hem wel moeten opsturen en dergelijke. Ik raad Lidl je af, misschien zijn de laptops daar wel goed maar de service is niet alles. Je kan beter naar een officiele computerzaak gaan, waar service en dergelijke voor op staat :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Solarsparc
  • Laatst online: 01:24
De Lidl Laptop heeft een klotenchipset. Ik wed dat deze Vaio in de Benchmarks sneller is dan dat Lidl-wrak. Om van de accu nog maar te zwijgen...

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:47

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Ben ik de enige die aan een woord denkt van 6 letters |:(

Edit:
Aangezien het antwoord vrijwel altijd hetzelfde is, zou ik graag willen vragen om geen PC-bouw topics te plaatsen met als enige inhoud een lijst componenten.

Er is een uitzondering: topics die specifiek op een stuk hardware gericht zijn, maken een stuk meer kans om open te blijven. Maar ook daarvoor geldt; zoek eens wat verder dan je muis lang is en word niet te gemakzuchtig.
Uit de faq :)

Oscar the Grouch of Kaj please report :)

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

Op zaterdag 01 september 2001 03:23 schreef ThaHandy het volgende:
1tje van F 4000 piekjus
media markt verkoopt precies hetzelfde

ik zou eht weten ik heb voor ze gewerkt

was eerst een van 4444- en dtoen een van 4777- en nu hou ik eht neit meer bij want ik werk er enit meer :P

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

het hangt er een beetje vanaf wat je er mee wil gaan doen, maar 10 gig en 128 meg is best genoeg hoor, en ik spreek uit ervaring:)

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Dicht omdat -> oa.

Hier is kort geleden al een _groot topic over geweest.. ff zoeken joh :P.

Dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.