Ik heb hier een keuken van iets meer dan 12 jaar oud (van Mandemakers). Sinds een paar weken begint het aanrechtblad bij de spoelbak een beetje te "brokkelen". Geen idee hoe dat opeens kan, maar het is wel vervelend. We zijn in afwachting van de bouw van een nieuwbouwwoning, dus ik heb eigenlijk niet zoveel zin om te investeren in een compleet nieuw werkblad.
Heeft iemand misschien tips hoe ik dit kan repareren of kan zorgen dat het niet erger wordt? We houden het nu al heel krampachtig droog, de kinderen worden gek van ons "DROOGMAKEN HE!" na het handenwassen
Maar dit gaat niet nog een jaar goed blijven vrees ik.
Het blad is van een soort houtcomposiet met een glanslaag erop. Geen idee hoe het materiaal precies heet.
Dit is een foto van het eufel:
En een foto van de onderkant van het blad, om een idee te krijgen van het materiaal:
Zoals je op de foto kunt zien is de rand ook al ietwat gebutst, op de foto valt dat gelukkig een stuk meer op dan in het echt
Geldt ook voor de beschadiging waar het om gaat trouwens, op de foto (gelukkig) een stuk dramatischer dan met het blote oog.
Heeft iemand misschien tips hoe ik dit kan repareren of kan zorgen dat het niet erger wordt? We houden het nu al heel krampachtig droog, de kinderen worden gek van ons "DROOGMAKEN HE!" na het handenwassen

Het blad is van een soort houtcomposiet met een glanslaag erop. Geen idee hoe het materiaal precies heet.
Dit is een foto van het eufel:
En een foto van de onderkant van het blad, om een idee te krijgen van het materiaal:
Zoals je op de foto kunt zien is de rand ook al ietwat gebutst, op de foto valt dat gelukkig een stuk meer op dan in het echt

[Voor 3% gewijzigd door posttoast op 14-03-2023 19:32]