De warmtewisselaar van mijn Remeha Calenta 28c is defect. De cv druk loopt snel terug en na een nachtje uit te hebben gestaan en de afvoerslang uit heb laten komen in een emmer was er bijna een liter water in de emmer terecht gekomen.
Mijn idee was om dezelfde ketel tweedehands te kopen en deze om te hangen (door installateur uiteraard).
Nu heb ik voor een paar honderd een mooie ketel gekocht alleen bleek toen ik thuis kwam dat het een iets ander type was dan wat ik had hangen: Remeha Calenta 35s
Deze ketel heeft geen warm water voorziening.
Is het mogelijk om de warm water voorziening van de 28c om te bouwen naar de 35s?
Van binnen zien de ketels er redelijk identiek uit alleen is het gasblok een stuk groter.
Kunnen jullie mij helpen?
huidige ketel 28c
:strip_exif()/f/image/BZ8w5Qs1araqFJmNAkNY5OL2.jpg?f=fotoalbum_large)
Nieuwe ketel 35s:
Mijn idee was om dezelfde ketel tweedehands te kopen en deze om te hangen (door installateur uiteraard).
Nu heb ik voor een paar honderd een mooie ketel gekocht alleen bleek toen ik thuis kwam dat het een iets ander type was dan wat ik had hangen: Remeha Calenta 35s
Deze ketel heeft geen warm water voorziening.
Is het mogelijk om de warm water voorziening van de 28c om te bouwen naar de 35s?
Van binnen zien de ketels er redelijk identiek uit alleen is het gasblok een stuk groter.
Kunnen jullie mij helpen?
huidige ketel 28c
:strip_exif()/f/image/BZ8w5Qs1araqFJmNAkNY5OL2.jpg?f=fotoalbum_large)
Nieuwe ketel 35s: