crisp schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 22:00:
[...]
Er is zo te zien geen bevestigingsvraag bij het verwijderen van bookmarks, dus het is geen rare verklaring dat daar toch per ongeluk, of door een buggy extensie (voor bijvoorbeeld het automatisch accepteren van cookies), een pagina aan bookmarks is verwijderd.
De oplossing ligt dan voor de hand: bevestiging toevoegen

Maar op mobiel is er geen optie om bookmarks (via de lijst) te verwijderen? Op desktop heb je per item de checkbox, de "selecteer alle" en "verwijder selectie", maar op mobiel niet? En daar trad het issue op (/zette uiteraard op desktop door

). En dat verklaart de in mijn herinnering "je hebt geen bookmarks" melding niet, die na een refresh dan weg was en de topics bovenaan de lijst dus oude topics waren (/laatst geupdate 11-3, vanaf de tweede pagina).
Edit:
@
crisp mogelijk dat er iets uit (access) logs te halen valt? Om uit te sluiten dat ik op een apparaat waar dat niet op kan, zonder het zelf te weten, alsnog een delete all gedaan heb

Indien dat opzoeken tot de mogelijkheden behoort en je zou mijn IP adres niet weten kan ik dat uiteraard per DM aanleveren.
Geen idee wat jullie wel en niet kunnen inzien, al mijn posts in dit topic zijn gedaan vanaf mijn thuisverbinding, en meen eens begrepen te hebben dat jullie IP waar vandaan gepost is kunnen inzien.
[
Voor 22% gewijzigd door
RobertMe op 14-03-2023 22:14
]