De naam zegt het al, de tweakers wenslijst is heel traag, er komen duurt bijna een minuut en een wenslijst openen ook. Ik heb dit op mijn chromebook, iphone 12 en windows computer.
Zo te zien heb je best veel wenslijsten, dat zal niet helpen. Maar bij mij duurt jouw lijstje maar ~ 3 seconde. Dus het is mij niet duidelijk waarom het bij jou dan zo lang duurt.
[ Voor 23% gewijzigd door ACM op 14-03-2023 10:54 ]
Is hier een oplossing voor, zonder lijstjes weg te halen? ik heb er een stuk of 25
@gametastic_nl ik heb wat aangepast, waardoor ie een bepaalde query niet 'een stuk of 25x' uitvoert, maar allemaal combineert tot 1 query.
Daardoor zou hetgene dat 'soms' die traagheid oplevert maximaal 1x voorkomen.
En met 'soms' bedoel ik hier, soms per query; met 25x 'soms' is het in de praktijk waarschijnlijk vaak meerdere keren binnen die ene pageview...
Gaat het nu beter?
En met 'soms' bedoel ik hier, soms per query; met 25x 'soms' is het in de praktijk waarschijnlijk vaak meerdere keren binnen die ene pageview...
Gaat het nu beter?
[ Voor 3% gewijzigd door ACM op 24-03-2023 14:46 ]
Het ietsje sneller maar niet veel, ik heb ook geprobeerd mijn browsergegevens te resetten.ACM schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 14:45:
@gametastic_nl ik heb wat aangepast, waardoor ie een bepaalde query niet 'een stuk of 25x' uitvoert, maar allemaal combineert tot 1 query.
Gaat het nu beter?
Heel erg bedankt voor het helpen in ieder geval
[ Voor 7% gewijzigd door gametastic_nl op 27-03-2023 12:59 ]
Kleine update: het is nu weer heel snel
Pagina: 1