Mijn vraag
Ik kan op mijn werk al meer dan 1 maand niet meer op de publieke wifi. Er zijn nog een paar mensen die er last van hebben. Laat ons zeggen 95% van de mensen hun wifi gaat zoals de jaren ervoor.
Mijn wifi doet niets meer.
Relevante software en hardware die ik gebruik
*
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik kocht een nieuwe telefoon, hier werkte de wifi gewoon zoals ervoren.
De publieke verbinding aanduiden, aanvaarden van de popup en je kan je ding doen.
Na een kleine 2 weken de nieuwe telefoon te gebruiken stopte wifi ermee op het werk.
Oplossing is dan altijd. Netwerk vergeten en opnieuw verbinden. Zo doet iedereen het hier, al vanaf ik weet.
Echter krijg ik sinds de problemen de popup voor in te loggen niet meer, maar wel een foutmelding.
WiFi instellingen heb ik al gereset, helpt niets.
Ook heb ik geen vpn draaien de moment dat ik verbinding maak.
De foutmelding staat in bijgeleverde foto.
Oneplus 10 pro, android 13.
Hopelijk kan iemand me hiermee helpen want het is toch een gemis een deftige verbinding.
Ik kan op mijn werk al meer dan 1 maand niet meer op de publieke wifi. Er zijn nog een paar mensen die er last van hebben. Laat ons zeggen 95% van de mensen hun wifi gaat zoals de jaren ervoor.
Mijn wifi doet niets meer.
Relevante software en hardware die ik gebruik
*
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik kocht een nieuwe telefoon, hier werkte de wifi gewoon zoals ervoren.
De publieke verbinding aanduiden, aanvaarden van de popup en je kan je ding doen.
Na een kleine 2 weken de nieuwe telefoon te gebruiken stopte wifi ermee op het werk.
Oplossing is dan altijd. Netwerk vergeten en opnieuw verbinden. Zo doet iedereen het hier, al vanaf ik weet.
Echter krijg ik sinds de problemen de popup voor in te loggen niet meer, maar wel een foutmelding.
WiFi instellingen heb ik al gereset, helpt niets.
Ook heb ik geen vpn draaien de moment dat ik verbinding maak.
De foutmelding staat in bijgeleverde foto.
Oneplus 10 pro, android 13.
Hopelijk kan iemand me hiermee helpen want het is toch een gemis een deftige verbinding.
:strip_exif()/f/image/tbfUIDWz1giutsiGSERQj6LS.jpg?f=fotoalbum_large)