Sinds een tijd heb ik in de AP-systems EMA app (consumer kant) of op de https://www.apsystemsema.com/ site geen info meer over mijn individuele panelen. Dat is denk ik sinds 2 maanden zo. Ik heb laatst mijn installateur gemaild daarover en die zegt dat de functionaliteit uit de app verwijdert is.
Is dat echt zo? Of hebben ze iets verkeerd ingesteld.
In de app zie ik wel: "Home", "Data", "Settings". Daar stond vroeger een 4e knopje tussen. Weet niet precies met welke naam.
Ik zie ook wel mijn ECU en serienummer onder "Data". Maar niet meer de individuele DS3 omvormers en geen panelen. Ik zie wel stroom opgewekt worden. Aangezien de ECU dat moet ontvangen van de omvormers neem ik aan dat de ECU nog wel verbonden is met de juiste omvormers.
Ik bedoel dus deze info:
/f/image/zoJXkCiqDuw5aHPxBUGgKpnI.png?f=fotoalbum_large)
Let op: dit is niet mijn screenshot komt hier vandaan ASW1 in "Uitval micro omvormers bij zon met wolk"
aangezien dat een recente post is neem ik aan dat andere mensen deze functionaliteit nog wel hebben.
Misschien heeft iemand gedetailleerdere instructies die ik tegen mijn installateur kan zeggen zodat ze daadwerkelijk iets kunnen fixen. Helaas heb ik zelf geen installateur account. Mijn installatie is oktober 2022.
Is dat echt zo? Of hebben ze iets verkeerd ingesteld.
In de app zie ik wel: "Home", "Data", "Settings". Daar stond vroeger een 4e knopje tussen. Weet niet precies met welke naam.
Ik zie ook wel mijn ECU en serienummer onder "Data". Maar niet meer de individuele DS3 omvormers en geen panelen. Ik zie wel stroom opgewekt worden. Aangezien de ECU dat moet ontvangen van de omvormers neem ik aan dat de ECU nog wel verbonden is met de juiste omvormers.
Ik bedoel dus deze info:
/f/image/zoJXkCiqDuw5aHPxBUGgKpnI.png?f=fotoalbum_large)
Let op: dit is niet mijn screenshot komt hier vandaan ASW1 in "Uitval micro omvormers bij zon met wolk"
aangezien dat een recente post is neem ik aan dat andere mensen deze functionaliteit nog wel hebben.
Misschien heeft iemand gedetailleerdere instructies die ik tegen mijn installateur kan zeggen zodat ze daadwerkelijk iets kunnen fixen. Helaas heb ik zelf geen installateur account. Mijn installatie is oktober 2022.
[ Voor 5% gewijzigd door OnTracK op 13-03-2023 17:02 ]
Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.