Ik zoek een?
Ondertussen is mijn PC al weer wat jaartjes oud. Mooi computertje wat nu langzaam aan de limieten komt als het komt op de laatste warzone 2.0 etc.
Nu is mijn vraag: kan ik om toch nog wat FPS uit het ding te persen zinvol zijn om bijvoorbeeld een nieuwe videokaart toe te voegen of deze te vervangen.
Of denken jullie (mensen met meer verstand van dit soort aankoop overwegingen) waar begin je aan; als je dan toch geld gaat uitgeven dan is het wel weer tijd voor een grote uitgave.
Budget is toch wel zo minimaal. Het enige wat is speel wat nu uitdagend is; Warzone 2.0. Soms speel ik nog red dead redemption 2 maar zoals de graphics nu zijn is het prima.
Ik hoor graag jullie gedachten
Ondertussen is mijn PC al weer wat jaartjes oud. Mooi computertje wat nu langzaam aan de limieten komt als het komt op de laatste warzone 2.0 etc.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-6500 Boxed | € 0,- | € 0,- |
1 | Moederborden | Gigabyte GA-B150M-D3H | € 0,- | € 0,- |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1060 WINDFORCE OC 6G | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | Cooler Master Silencio 352 | € 84,14 | € 84,14 |
1 | Processorkoeling | Arctic Freezer i32 | € 0,- | € 0,- |
1 | Geheugen intern | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 0,- | € 0,- |
1 | Voedingen | Corsair CX450M | € 70,04 | € 70,04 |
1 | Solid state drives | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 154,18 |
Nu is mijn vraag: kan ik om toch nog wat FPS uit het ding te persen zinvol zijn om bijvoorbeeld een nieuwe videokaart toe te voegen of deze te vervangen.
Of denken jullie (mensen met meer verstand van dit soort aankoop overwegingen) waar begin je aan; als je dan toch geld gaat uitgeven dan is het wel weer tijd voor een grote uitgave.
Budget is toch wel zo minimaal. Het enige wat is speel wat nu uitdagend is; Warzone 2.0. Soms speel ik nog red dead redemption 2 maar zoals de graphics nu zijn is het prima.
Ik hoor graag jullie gedachten
[ Voor 4% gewijzigd door BashChaos op 13-03-2023 12:32 ]