Goedemorgen,
Ik heb een probleem tijdens het spelen van Call of Duty - Warzone 2 / Multiplayer / DMZ 2.0.
Zodra ik aan he gamen ben en ik wil op mijn 2de scherm Twitch/Discord/Youtube of ook maar iets doen is het bijna onmogelijk. Op het 2de en 3de scherm reageert mijn muis bijna niet, als ik op discord zit slaat gelijk mijn webcam vast als ik met vrienden zit te gamen. Twitch streams lopen vast. Ik heb dit probleem alleen bij de laatste Call of Duty.
PC Specs:
i7-13700K
32GB Corsair 6200Mhz (XMP profiles gecheckt lopen allemaal strak)
RTX 3070 FE
Samsung 970 pro 500GB SSD
850Watt RM850 Corsair PSU
2K scherm iiyama als main screen (Via DP)
2x 1080P scherm iiyama als extra schermen (Via DP)
Windows 11 22H2
Stats:
CPU Temp 50+/- graden met max 40-50% belasting tijdens gamen
GPU Temp 70+/- 100% belasting tijdens gamen
Volgens die stats zou ik denken, dat het makkelijk moet kunnen om er iets naast te doen.
Geprobeerd:
Laaste 10 drivers van Nvidia (uninstall via DDUD)
Alle hardware drivers geupdate
Windows geupdate (cause why not)
Alle rand services programma's uitgezet en startup zooi uitgezet
Call of Duty herinstallatie
Het laatste wat ik nog niet had geprobeerd is Windows opnieuw geinstalleerd.
Dit puur omdat ik dan weer even bezig ben met alles weer gebruiksklaar te maken voor mijn werkomgeving.
Heb ook geen 2de lege SSD/HDD liggen om dit snel te proberen dus dit wil ik als laatste optie proberen.
Ik heb een probleem tijdens het spelen van Call of Duty - Warzone 2 / Multiplayer / DMZ 2.0.
Zodra ik aan he gamen ben en ik wil op mijn 2de scherm Twitch/Discord/Youtube of ook maar iets doen is het bijna onmogelijk. Op het 2de en 3de scherm reageert mijn muis bijna niet, als ik op discord zit slaat gelijk mijn webcam vast als ik met vrienden zit te gamen. Twitch streams lopen vast. Ik heb dit probleem alleen bij de laatste Call of Duty.
PC Specs:
i7-13700K
32GB Corsair 6200Mhz (XMP profiles gecheckt lopen allemaal strak)
RTX 3070 FE
Samsung 970 pro 500GB SSD
850Watt RM850 Corsair PSU
2K scherm iiyama als main screen (Via DP)
2x 1080P scherm iiyama als extra schermen (Via DP)
Windows 11 22H2
Stats:
CPU Temp 50+/- graden met max 40-50% belasting tijdens gamen
GPU Temp 70+/- 100% belasting tijdens gamen
Volgens die stats zou ik denken, dat het makkelijk moet kunnen om er iets naast te doen.
Geprobeerd:
Laaste 10 drivers van Nvidia (uninstall via DDUD)
Alle hardware drivers geupdate
Windows geupdate (cause why not)
Alle rand services programma's uitgezet en startup zooi uitgezet
Call of Duty herinstallatie
Het laatste wat ik nog niet had geprobeerd is Windows opnieuw geinstalleerd.
Dit puur omdat ik dan weer even bezig ben met alles weer gebruiksklaar te maken voor mijn werkomgeving.
Heb ook geen 2de lege SSD/HDD liggen om dit snel te proberen dus dit wil ik als laatste optie proberen.