Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimoo
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12-05 13:21
Ik zoek een?
Nieuwe 77 inch tv.
TV

Wat is je budget?
Max 2250 euro
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Zie hierboven. dit is EX beugel.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Serie's / films. Geen gaming.
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Ik heb een nvidia shield pro 2019 model, daar ga ik de apps mee draaien en films.
Gaat dus voornamelijk voor beeld.
Daarnaast heb ik een samsung q950A soundbar.

Wat heb je zelf al gevonden?
De LG B2 77 inch valt binnen budget, en lijkt me prima tv.
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Kwa merk niet specifiek, maar LG lijkt me een goede optie, geen hisense of van die rare merken.
Ik heb zojuist mijn Q95T uit 2020 van samsung weg gedaan, daar zag ik toch nog wel flinke bleeding.
Daar kreeg ik eigenlijk toch wel de kriebels van.
Ook de helderheid had ik ver naar beneden, anders doet het me zeer aan de ogen.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Verder: ik zit ongeveer 3,5 meter van de tv af. de bank staat direct tegenover de tv.
Overdag kijk ik nooit tv, enkel avond.
Wel kan er wat daglicht op de tv komen te staan. aangezien het raam er rechts van zit.
Beugel heb ik op het oog voor een kleine 50 euro.

Hebben jullie tip's voor welke tv nou echt eruit springt voor dat bedrag?

Beste antwoord (via Eskimoo op 15-03-2023 13:51)

• -En4Cer-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-05 16:10
Wanneer je specifiek een 77 inch wil kopen met een budget van maximaal 2250 euro dan is je keuze heel beperkt en kom je al snel uit op de LG B2, wat overigens een prima TV is.

Wil je binnen dat budget toch meer keuze hebben dan zou ik adviseren om ook naar de 75 inch TV's te kijken. Het verschil qua inches is minimaal, maar het geeft direct veel meer opties.

Persoonlijk zou ik binnen dat budget ook voor de LG B2 gaan, zeker wanneer het directe zonlicht op de TV beperkt is. Qua specificaties is dit gewoon de beste TV in deze klasse wat mij betreft.

[ Voor 21% gewijzigd door -En4Cer- op 13-03-2023 10:37 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• -En4Cer-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-05 16:10
Wanneer je specifiek een 77 inch wil kopen met een budget van maximaal 2250 euro dan is je keuze heel beperkt en kom je al snel uit op de LG B2, wat overigens een prima TV is.

Wil je binnen dat budget toch meer keuze hebben dan zou ik adviseren om ook naar de 75 inch TV's te kijken. Het verschil qua inches is minimaal, maar het geeft direct veel meer opties.

Persoonlijk zou ik binnen dat budget ook voor de LG B2 gaan, zeker wanneer het directe zonlicht op de TV beperkt is. Qua specificaties is dit gewoon de beste TV in deze klasse wat mij betreft.

[ Voor 21% gewijzigd door -En4Cer- op 13-03-2023 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimoo
75 inch is ook prima! zolang het maar niet 65 inch wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimoo
Inmiddels maar de B2 gekocht.

topic kan dicht.