Problemen met Action (PZP) camera's

Pagina: 1
Acties:
  • 9.052 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casperb71
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-09 10:59
Laatst heb ik bij de Action een LSC Smart Connect draaibare camera gekocht. Wordt voor de kleinzoon zijn slaapkamer gebruikt. Simpel aan te sluiten en werkte prima.
Gisteren sloot ik hem weer aan en hij bleef offline aangeven. Ik heb de camera gereset volgens de procedure en hoor ook de bekende "ping" als ik de QR-code scan. Daarna heeft hij 2 minuten de tijd om de camera te vinden, maar dat lukt niet.
Op het netwerk een speciale gastnetwerk gemaakt op 2,4Ghz want de camera draait niet op 5Ghz. Wat ik ook doe, de camera wordt niet gevonden.
Tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:37
Zit je telefoon ook op het gastennetwerk verbonden?
Is er verbinding naar buiten toe mogelijk met het gastennetwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casperb71
Dank voor je support. Ja zelfde netwerk en heb ook verbinding naar buiten toe. VPN op de telefoon uitgezet voor de zekerheid. Werk met internet van Ziggo via de kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaDatIsPeter
  • Registratie: Februari 2019
  • Niet online
casperb71 schreef op maandag 13 maart 2023 @ 10:10:
een speciale gastnetwerk gemaakt
Als je de “gastnetwerk” optie van je modem/router hebt gekozen, dan is de kans groot dat alle gastapparaten elkaar niet kunnen zien. Zo’n optie kan je niet altijd uitzetten, maar zoek naar iets als “guest isolation”.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casperb71
Ja dat heb ik gedaan. Zowel camera als de telefoon op hetzelfde gastnetwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casperb71
Het is opgelost!

Het blijkt dat je de Wifi verbinding op 802.11 b/g/n gemengd moet zetten. De standaard verbinding staat op g/n dus deze camera's doen het alleen op de b-stand. Zou handig zijn als ze dit ook vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oje
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 09-11-2024

oje

Elke keer als er beweging wordt gedetecteerd, laat die camera een ping geluid horen.

Weet iemand hoe je dat "ping-pong" geluid uitzet?

De inbreker hoeft dat niet te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:15

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Oude }:O }:O }:O graag in de sloot laten :o

Enige goede reden om te posten in een oud topic van een ander is om iets toe te voegen - voortschrijdende inzichten, alsnog een oplossing etc.

Heb je een eigen vraag, open dan een eigen topic met bovenal alle informatie die in een topicstart thuishoort (hier geef je echt te weinig). Refereer dan vooral naar wat je al gevonden hebt, maar laat die topics rusten.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.