Quick and dirty: Netjes vlak maken, schuren en dan vlak opvullen met witte siliconenkit (gezien het kunststof is)
Mooier zou zijn om te kijken of er een afdekkapje is (danwel gekocht via de fabrikant, staat mogelijk een sticker in het kozijn, of geprint)
Mooier zou zijn om te kijken of er een afdekkapje is (danwel gekocht via de fabrikant, staat mogelijk een sticker in het kozijn, of geprint)
[Voor 38% gewijzigd door pagani op 13-03-2023 09:21]
Een plint overheen maken?
Ik heb het na een tip van een andere tweaker zo opgelost:
https://gathering.tweaker...message/69853122#69853122
Is dit trouwens een nieuw kozijn? Wat is dat horizontale verdikte stuk wat lijkt alsof ze het met kettingzaag hebben afgekort?
Ik heb het na een tip van een andere tweaker zo opgelost:
https://gathering.tweaker...message/69853122#69853122
Is dit trouwens een nieuw kozijn? Wat is dat horizontale verdikte stuk wat lijkt alsof ze het met kettingzaag hebben afgekort?
[Voor 27% gewijzigd door S-te-fan op 13-03-2023 09:25]
Overigens zie ik een dikke kier in de hoek van je glaslat. Heb je daar tocht door als de wind erop staat? Had ik in mijn geval wel, beetje acrylaatkit erin en tocht was weg.
De kier bij de hoek van het raam zal binnenkort verdwijnen want deze strips gaat het klusbedrijf nog vervangen. (5 maanden na oplevering).
Maar de afwerking van het paneel in het kozijn ontwijkt deze persoon tot dusver en zie ik de bui al hangen gezien deze persoon al volledig is betaald.
Maar de afwerking van het paneel in het kozijn ontwijkt deze persoon tot dusver en zie ik de bui al hangen gezien deze persoon al volledig is betaald.
Ik denk dat je op zoek bent naar een architraaf. Daarmee wordt overgang van kozijn naar muur afgewerkt.
Volgens mij geeft dit het mooiste resultaat. Vlakschuren en een kapje er op monteren.pagani schreef op maandag 13 maart 2023 @ 09:20:
Quick and dirty: Netjes vlak maken, schuren en dan vlak opvullen met witte siliconenkit (gezien het kunststof is)
Idd, wat moet dat voorstellen? En waarom steekt het uit?S-te-fan schreef op maandag 13 maart 2023 @ 09:24:
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Pagina: 1