pagina's worden ineens gek geladen of doen het niet goed

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trucker0werner
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-09 01:37
Gister naar bed gegaan en sinds ik vanmiddag pc heb aangezet alleen maar issues.
Geregeld wordt me verbinding gecontroleerd via cloudflare.
Dan open je pagina en krijg je
"Controleren of de verbinding met de site veilig is

(site link) moet de beveiliging van verbinding beoordelen voordat je kunt doorgaan"
op zich geen wereldramp.
maar wat me opvalt is als ik allestoringen.nl open zie ik geen logo's
open ik dumpert zie ik alles maar na 1sec zwart scherm

Dit heb ik met edge en chrome. Alleen op de pc en niet op me gsm bijvoorbeeld.

windows 11 is up-to-date

iemand idee?

ieder geval ben ik niet de enige met deze issue van cloudflare
https://www.reddit.com/r/...ng_all_devices_across_my/

[ Voor 12% gewijzigd door trucker0werner op 12-03-2023 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFloppy
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 14-09 19:58
Ik zie het ook, bijna iedere website komt met een cloudfrare melding. Dit gebeurt op de PC, tablet en Philips smart TV.
Kan iemand uitleg geven wat hieraan te doen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:37
Probeer eens met Firefox om te zien of het probleem specifiek voor Chromium browsers is. Een verdere richting van onderzoek is kijken of het probleem op je telefoon optreedt als je via de vaste internet verbinding het web op gaat en via je de data verbinding van je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFloppy
Op de mobile telefoon krijg ik de melding niet (KPN mobiel) maar via KPN Glasvezel wel, voornamelijk Nederlandse websites.
Het lijkt of het mijn IP specifiek is ?
Ik gebruik Edge / Safari of Chroom (Windows en Apple iOs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFloppy
EricJH schreef op zondag 12 maart 2023 @ 20:13:
Een verdere richting van onderzoek is kijken of het probleem op je telefoon optreedt als je via de vaste internet verbinding het web op gaat en via je de data verbinding van je telefoon.
Ik heb een hotspot op de mobile telefoon nog eens opgezet (Vodaphone) en daar zie ik de Cloudflare check niet voordoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Staat je tijd/datum ok?
Van je pc en evt router

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trucker0werner
@iFloppy
welke ISP heb je.
Zelf hier is het ziggo. Kan alleen niet achterkomen of het een CGNAT Ip adres. Dus dat zelfde adres door diverse wordt gebruikt. Als dan iemand een ddns aanval doet of dergelijks, dan wordt dus idd door cloudflare het gecontroleerd of jouw kant veilig is.

Staat bij mij bij dat ik het eerder had, na een dag was het opgelost. Net alsof ip adres op zwarte lijst is gekomen en volgende dag eraf is gehaald.

Bij mij is zowel me gsm als me telefoon via zelfde ip adres, maar op me gsm heb ik geen probleem ermee.
bedoel dan dumpert.nl openen of allestoringen.nl logo wel zichtbaar zijn.
Zo heb ik op me laptop zelfde ip adres zelfde issue. Echter als ik naar wifi hotspot ga, andere ip adres en geen issue, beide sites worden zonder issue geladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFloppy
@trucker0werner ik gebruik KPN glasvezel en heb al jaren een vast IP-adres.

Wat ik tot nu geprobeerd heb: (glasvezel kpn)
- TV gestart met NPOplus: dit gaat niet omdat de captcha niet naar voren komt van cloudflare.
- iPad naar diverse Nederlandse websites, meeste verbinding check cloudflare.
- vaste PC naar diverse websites, bijna allemaal cloudflare verificatie (edge en Chrome)
- iPhone via WiFi ook cloudflare bij bezoek.

Hotspot via zakelijke telefoon (Vodafone )
- vaste pc, geen meldingen
- iPhone zaak, geen meldingen

Hotspot via eigen mobiel (kpn mobiel)
- vaste pc, geen meldingen
- iPhone eigen, geen meldingen.

Het lijkt dat mijn ip adres is geblacklist op 1 of andere manier.
Hoe kan ik hier achter komen of voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFloppy
trucker0werner schreef op zondag 12 maart 2023 @ 21:22:

Staat bij mij bij dat ik het eerder had, na een dag was het opgelost. Net alsof ip adres op zwarte lijst is gekomen en volgende dag eraf is gehaald.
Ik ga ook maar eens 24 uur wachten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EverLast2002
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-09 19:55
iFloppy schreef op zondag 12 maart 2023 @ 21:56:

Het lijkt dat mijn ip adres is geblacklist op 1 of andere manier.
Hoe kan ik hier achter komen of voorkomen?
Op deze sites kun je eea zien qua blacklisting:

https://myip.ms/

https://tenta.com/test/

[ Voor 53% gewijzigd door EverLast2002 op 12-03-2023 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
trucker0werner schreef op zondag 12 maart 2023 @ 17:40:
Gister naar bed gegaan en sinds ik vanmiddag pc heb aangezet alleen maar issues.
Geregeld wordt me verbinding gecontroleerd via cloudflare.
Dan open je pagina en krijg je
"Controleren of de verbinding met de site veilig is

(site link) moet de beveiliging van verbinding beoordelen voordat je kunt doorgaan"
op zich geen wereldramp.
maar wat me opvalt is als ik allestoringen.nl open zie ik geen logo's
open ik dumpert zie ik alles maar na 1sec zwart scherm

Dit heb ik met edge en chrome. Alleen op de pc en niet op me gsm bijvoorbeeld.

windows 11 is up-to-date

iemand idee?

ieder geval ben ik niet de enige met deze issue van cloudflare
https://www.reddit.com/r/...ng_all_devices_across_my/
Hier ook al de hele dag gedoe. Bv Simonlevelt.nl is geen doen via m'n tmobile glas, maakt niet uit welke browser. Sloom, en inloggen lukt niet.
Via 4g geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_BoKmeester
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 16-03-2024
dragon2 schreef op zondag 12 maart 2023 @ 22:25:
[...]

Hier ook al de hele dag gedoe. Bv Simonlevelt.nl is geen doen via m'n tmobile glas, maakt niet uit welke browser. Sloom, en inloggen lukt niet.
Via 4g geen probleem.
Da's apart, ik probeer https://www.simonlevelt.nl/ nu ook via t-mobile glas, en er is bij mij niets aan de hand. (niet dat dit jou helpt....) :?

T-Mobile+lokatiegebonden storing?

[ Voor 4% gewijzigd door The_BoKmeester op 12-03-2023 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trucker0werner
pc is windows 11
laptop windows 10
gsm is android 13

allemaal zelfde ip adres dan werkt alleen gsm.
via 5g gsm hotspot maken is er geen probleem met laptop en pc.

Ondanks ip adres op ene site myip.ms staat dat het niet geblacklist is.
blijkt dat juist deze ip adres issues oplevert.

simonlevelt.nl kan ik dan weer zonder probleem openen, maar dan wel via ziggo.
You probably need to complain to your ISP and ask them to fix it. This might be them giving you a new public IP address, or them appealing to Cloudflare to update the reputation info for their customers.
dat staat op reddit in bovenstaande link.

heb geen idee of tmobile, kpn en ziggo ook dezelfde ipv4 adres gebruiken. of dat cloudflare ff grote hoeveelheid ip adres maar ff erbij hebben toegevoegd voor meer verificatie als ze een site bezoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faifz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 15:48
simonlevelt.nl zit niet op CloudFlare voor zover ik kan zien.
trucker0werner schreef op zondag 12 maart 2023 @ 21:22:
Zelf hier is het ziggo. Kan alleen niet achterkomen of het een CGNAT Ip adres.
En als je zou inloggen op je router en eens het adres achterhaalt van je WAN interface? Als dit geen mogelijkheid is, probeer eens tracert 1.1.1.1 in CMD en laat mij de output eens zien.
Bij mij is zowel me gsm als me telefoon via zelfde ip adres, maar op me gsm heb ik geen probleem ermee.
Bedoel je dat je met je GSM via Ziggo ISP de website simonlevelt.nl wel werkt?

Als je telefoon achter hetzelfde NAT adres hangt en je hebt geen problemen ermee op je telefoon - dan ligt het niet aan je ISP. Je ISP kan niet zien van welke apparaat het afkomt want broadcast domeinen worden afgebroken door routers, dus MAC-adressen worden niet doorgespeeld van je devices naar de ISP.
Zo heb ik op me laptop zelfde ip adres zelfde issue. Echter als ik naar wifi hotspot ga, andere ip adres en geen issue, beide sites worden zonder issue geladen.
Probeer je browser eens in incognito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trucker0werner
@Faifz
we hebben hier ziggo modem en dan een asus router hangen voor de wifi gedeelte.
Bedoel je dat je met je GSM via Ziggo ISP de website simonlevelt.nl wel werkt?
bedoelde dat betreffende site via ziggo ISP tot geen problemen veroorzaakt, op windows systeem.

Denk dat betreffende sites ipv4 adres dubbel controleren als deze via windows benaderd wordt, via android dus niet. vandaar dat ik via android geen probleem heb maar alleen via windows
ifloppy heeft zelfs dat apple OS dubbel wordt gecontroleerd door cloudflare
Probeer je browser eens in incognito. En probeer het eens met TOR browser.
Incognito is hetzelfde probleem.
TOR browser heb ik even geprobeerd, dan geen issue maar zeer langzaam in laden.
wat blijkt dat ik niet in culemborg zit met IPv4 adres maar in Nepal met IPv4 adres.
Doordat adres anders is, zijn direct ook alle problemen weg.
Op reddit was iemand die IPv6 adres heeft geactiveerd en issue was weg

Zeg niet zozeer dat ISP issue is. cloudflare lijkt de boosdoener dat ze kennelijk diverse IPv4 adressen extra controleren. Dit kan als diverse gebruikers dezelfde ip adres gebruiken en eentje maar keer iets verkeerd heeft gedaan waardoor adres bij hun op de blacklist komt.
Gevolg dat iedereen last van heeft.

Maar ja of we nu een unieke IPv4 adres hebben of een gedeelde IPv4 adres dat kun je denk niet zo zien

tracert
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
  1    <1 ms    <1 ms    <1 ms  router.asus.com [192.168.2.1]
  2     2 ms     2 ms     1 ms  192.168.178.1
  3    11 ms     9 ms     7 ms  10.254.108.1
  4    10 ms     8 ms     7 ms  tb-rc0001-cr101-et84-201.core.as33915.net [213.51.203.105]
  5    13 ms    11 ms    15 ms  asd-rc0001-cr101-be152-10.core.as9143.net [213.51.158.10]
  6    11 ms    11 ms    11 ms  nl-ams14a-ri1-ae50.core.as9143.net [213.51.64.58]
  7    12 ms    11 ms    11 ms  213.46.191.210
  8    13 ms    16 ms    21 ms  141.101.65.2
  9    12 ms    13 ms    10 ms  one.one.one.one [1.1.1.1]

1 t/m 3 zijn prive
4 t/m 7 zijn denk van ziggo,
8 is cloudflare
waarom die in deze trace zit geen idee
edit:
oh wacht 1.1.1.1 is cloudflare
even gekeken en dumpert en allestoringen zitten op cloudflare ook.
https://www.simonlevelt.nl/ zit niet via cloudflare maar via een duits hetzner online.
Vandaar dat ik die site wel zonder issue kan laden. mijn geval is dus echt met cloudflare te maken.
Alleen als consument kun je niet ff aankloppen bij ze dat hun voor problemen op je netwerk zorgen.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Tracing route to www.dumpert.nl [104.18.26.22]
over a maximum of 30 hops:

1    <1 ms    <1 ms    <1 ms  router.asus.com [192.168.2.1]
  2     2 ms     2 ms     1 ms  192.168.178.1
  3    10 ms     9 ms     8 ms  10.254.108.1
  4    17 ms    18 ms     9 ms  ht-rc0001-cr102-et84-251.core.as33915.net [213.51.203.109]
  5    22 ms    14 ms    13 ms  asd-tr0021-cr101-be152-10.core.as9143.net [213.51.158.12]
  6    12 ms    13 ms    13 ms  nl-ams14a-ri1-ae51-0.core.as9143.net [213.51.64.186]
  7    14 ms    13 ms    19 ms  213.46.191.210
  8    18 ms    16 ms    15 ms  172.71.92.2
  9    21 ms    15 ms    12 ms  104.18.26.22

deze levert dus beeld op en dan direct blanco scherm

[ Voor 20% gewijzigd door trucker0werner op 13-03-2023 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faifz
Hop 1: Je asus router duidelijk
Hop 2: Je modem
Hop 3: CGNAT router

Dus ja, je zit achter CGNAT. In jouw geval zou het 3de hop geen RFC1918 adres moeten zijn, maar dat is het wel dus CGNAT. Het enige dat je als oplossing hebt is IPv6 maar als de web-servers dat niet ondersteunen val je terug op IPv4 en geraak je niet verder.

Dumpert.nl gebruikt CloudFlare maar niet in proxy-mode dus dat checkt niet of je een veilige verbinding kunt establishen op voorhand. Allestoringen.nl werkt wel in proxy-mode en hier kan je wel problemen mee hebben. Probeer eens mijn website waar ik ook gebruik maak van CloudFlare's DNS, maar geen proxy-mode enkel alleen DNS-only mode. faatech.be

Geef je me in ieder geval je publiek adres (zo prive is een CGNAT adres niet eens) zodat ik de logs kan checken op mijn firewall. Er staan ook een stuk of 4x EDL's aan blacklists dus kan ik eventjes checken of dat adres niet geblacklisted is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trucker0werner
@Faifz
faatech.be kan ik zonder probleem laden ieder geval.
ip zou 83.80.157.52 moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faifz
trucker0werner schreef op maandag 13 maart 2023 @ 01:45:
@Faifz
faatech.be kan ik zonder probleem laden ieder geval.
ip zou 83.80.157.52 moeten zijn.
Ja ik zie dat het niet blacklisted is bij mij en de sessies werken gewoon perfect zonder SSL errors of dergelijke.

Die logo dat niet laadt op dumpert.nl kan door een browser extension zijn of het ligt gewoon aan de website zelf. Maar je hebt enkel problemen met websites die CloudFlare's proxy-mode gebruiken. Dit kun je zien aan de naam van de server certificate dat altijd 'sni.cloudflaressl.com' is.

https://imgur.com/a/02aAMDs

Dit zijn nog enkele proxy-mode websites die ik ken (weet niet of zij IPv6 ondersteunen):

https://linustechtips.com
https://hltv.org

CGNAT is wel vuil, je kan met oversubscription 8x 64K aan sessies vertalen achter 1 publiek adres. Genoeg voor zo een stuk of 500K aan klanten. Er staan belachelijk veel websites in CloudFlare's proxy-mode en ik zou persoonlijk voor een andere ISP gaan die je wel een persoonlijke publieke IPv4 adres geeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrmrmr
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
@trucker0werner

Cloudflare vindt beveiligde browsers niet leuk. Dan krijg je dergelijke meldingen en kun je ad nauseam puzzels oplossen.

Cloudflare wil graag dat je je beveiliging wegneemt zodat ze alles over je te weten kunnen komen. Ze gebruiken waarschijnlijk ook data van derden die op dezelfde domme wijze werken. Ze gaan af op het ontbreken van positieve herkenning, dat betekent dat als ze iets niet herkennen het snel als kwaadaardig wordt gezien. Dat is de negatieve benadering.

Je IP staat niet op belangrijke blocklists. Wel op een aantal policy lists, dat is normaal. Policies zoals: je mag niet emailen vanaf je IP adres of je hebt geen "reverse DNS" (rDNS, PTR record). Dat mag voor browsen geen probleem opleveren.

Methoden van beveiliging zijn bijvoorbeeld rechtstreeks netwerkverkeer (WebRTC) via de browser blokkeren, trackers blokkeren, advertentiesites blokkeren, aanpassen user agent, geen CSP feedback sturen. uBlock Origin kan een aantal van deze dingen doen.

@iFloppy Bij jouw geldt ongeveer hetzelfde. Je kan bijvoorbeeld hier een IP controleren op DNS blocklists.

Ik deed bij een vorige provider een onderzoek waarbij ik Google Search gebruikte voor ongebruikelijke zoekacties. Ongebruikelijk in de zin dat niemand of weinig anderen zoeken naar bepaalde frasen. Doe je veel van dergelijke zoekacties, dan denken de systemen van Google dat je een bot bent. Zo kan een blokkering ook beginnen.
Saillant is dat "iedereen" vervolgens deze data gebruikt via Googles Captcha, behalve Google zelf. Google vind het niet nodig, maar de rest van de wereld gebruikt Captcha blindelings en zorgt zo voor veel tijdverspilling. Zelfs meerdere goed ingevulde puzzels zijn niet meer genoeg. Sommige puzzels kloppen domweg niet of de vraag is voldoende duidelijk (is een traffic light alleen de lichtkasten, of ook de paal? Telt het verkeerslicht ter grootte van een pixel in de verte ook mee?). En het gaat zo van kwaad naar erger.

Het komt vaak neer op slechte botdetectiemethoden en schieten vanuit de heup door de grotere partijen op Internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFloppy
Mijn IP adress staat niet blacklisted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFloppy
@mrmrmr
Ik zie wel bij: dnsbl.spfbl.net: Yes ... waarom en sinds wanneer heb ik geen idee

[ Voor 44% gewijzigd door iFloppy op 13-03-2023 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFloppy
Checked via: https://matrix.spfbl.net/en/

This is the rDNS found:

<xx-xxx-xxx-xx.fixed.kpn.net> generic rDNS. (Mijn IP adres)
No Generic rDNS will be accepted to name email servers.

Register a valid rDNS for this IP, which points to the same IP.

The rDNS must be registered under your own domain for you be able to delist it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Is geen cgnat, de ubr's van Ziggo gebruiken vrijwel zonder uitzondering een 10.0.0.0/8-adres voor icmp-replies. Voor cgnat, wat Ziggo volgens mij niet meer gebruikt, werd een standaard 100.64.0.0/10-adres gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trucker0werner
krijg dan dit te zien via https://matrix.spfbl.net/en/
code:
1
2
3
No rDNS was found.

This IP has been flagged because have none valid FCrDNS.

gekke is dat dumpert.nl vandaag wel werkt maar logo op allestoringen nog niet. Daar krijg je na wissen van cookies direct controle cloudflare

als ik dnschecker gebruik krijg ik het volgende dat achter dnsbl.spfbl.net yes staat

ben wel achter gekomen dat op router IPv6 uitstond, deze aangezet en direct alle logo's ook weer terug bij allestoringen.nl
Dus als site IPv6 toestaat, dan heb ik denk geen last van cloudflare en dergelijks. is alleen echt me IPv4 adres dat issue oplevert

mijn IPv6 adres heeft ook achter dnsbl.spfbl.net een yes staan.
alleen als ik dit kijk heeft het juist wel een rDNS maar ivm dat dynamisch is, staat het geflagged

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faifz
hcQd schreef op maandag 13 maart 2023 @ 09:22:
[...]

Is geen cgnat, de ubr's van Ziggo gebruiken vrijwel zonder uitzondering een 10.0.0.0/8-adres voor icmp-replies. Voor cgnat, wat Ziggo volgens mij niet meer gebruikt, werd een standaard 100.64.0.0/10-adres gebruikt.
Het is duidelijk wel CGNAT en je hops gaan niet anders zijn als je nu TCP/UDP of ICMP gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFloppy
Als ik dumpert.nl bekijk zie ik kort alle filmpjes en dan gaat de pagina op de background kleur. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trucker0werner
@iFloppy
dat had ik gister ook.
vanmorgen gekeken en zonder issue kan ik nu wel filmpjes openen. werkte zoals het hoort.
Gister had ik ook een tijd waar frontpage wel goed lade. maar als ik filmpje open kreeg ik background kleur.
open ik een foto deed hij het wel.

Heb je IPv6 adres of zelfde als ik eerst alleen IPv4 adres als je https://whatismyipaddress.com/ opened.
Nadat ik alleen mijn router IPv6 aan hoefde te zetten, werkte allestoringen wel weer normaal en ook geen vraag vooraf dat verbinding wordt gecontroleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
The_BoKmeester schreef op zondag 12 maart 2023 @ 22:38:
[...]

Da's apart, ik probeer https://www.simonlevelt.nl/ nu ook via t-mobile glas, en er is bij mij niets aan de hand. (niet dat dit jou helpt....) :?

T-Mobile+lokatiegebonden storing?
Ik krijg achtereenvolgens deze 2 schermen 🙁

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MwZUqrN56l89oLHtmVqZWuQHnJg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LQWnlOd15vs2k9sxlZwj2nvj.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GxNqNE9V1G9fC652i89DVj7M9Ag=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aM9LDWuOEAHCXsVRNLoP4PAC.jpg?f=fotoalbum_large

Dumpert doet het wel gewoon hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmrmr
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
iFloppy schreef op maandag 13 maart 2023 @ 08:56:
@mrmrmr
Ik zie wel bij: dnsbl.spfbl.net: Yes ... waarom en sinds wanneer heb ik geen idee
Dat is een policy list, dat is geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFloppy
trucker0werner schreef op maandag 13 maart 2023 @ 12:38:
@iFloppy
Heb je IPv6 adres of zelfde als ik eerst alleen IPv4 adres als je https://whatismyipaddress.com/ opened.
Nadat ik alleen mijn router IPv6 aan hoefde te zetten, werkte allestoringen wel weer normaal en ook geen vraag vooraf dat verbinding wordt gecontroleerd
Ik zie bij detectie alleen IPv4 staan met het IP adres van thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trucker0werner
Ah dat verklaard het idd. Als je IPv6 in je modem/router kan activeren zou het deels je problemen wegnemen.

Alleen sites die alleen IPv4 adress toestaan, daar zou je het dan nog hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFloppy
Ik heb op de ASUS router ipv6 aangezet en het lijkt nu goed te gaan op mijn iPad en NPOplus werkt ook weer.
@trucker0werner ik denk dat het aanzetten van ipv6 the trick was.

https://test-ipv6.com/. Resultaten:
Uw IPv4 adres op het publieke Internet is (waarschijnlijk) xxx.xxx.xx
Uw Ipv6 adres op het publieke Internet is (waarschijnlijk xxxxxxxxxx
Uw Internet Service Provider (ISP) is wellicht KPN KPN National

[ Voor 41% gewijzigd door iFloppy op 14-03-2023 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trucker0werner
Idd alle sites die gebruik maken van IPv6 zouden geen issue opleveren. Alleen als cloudflare hebben en alleen IPv4 gebruiken, dan heb je het.
Zolang het geflagged staat bij cloudflare the IPv4 ieder geval.
Pagina: 1