We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 11,1 kWp
HUH?
maar ik heb de K7T Turbo met 133 fsb uitvoering he!
Houd dat niet in dat ik geen 1 G red?
hoe moet ik hem anders OC'en?
heb zelf namelijk ook een asus met MP setting op mb maar deze hebt dat niet
maar ik heb de K7T Turbo met 133 fsb uitvoering he!
Houd dat niet in dat ik geen 1 G red?
hoe moet ik hem anders OC'en?
heb zelf namelijk ook een asus met MP setting op mb maar deze hebt dat niet
We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 11,1 kWp
K7T Turbo heeft gewoon een 133MHz DDR FSB. Ik zie het probleem niet. Je kunt 'm gewoon standaard op 1GHz laten draaien, en hoger als je wil (met multiplier aanpassing en/of FSB verhoging).
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Thanks!
was in de war met mijn asus a7v die heeft geen 266 fsb ondersteuning!!
Deze MSI wel
Heb effe search gebruikt |:
mijn excuses
was in de war met mijn asus a7v die heeft geen 266 fsb ondersteuning!!
Deze MSI wel
Heb effe search gebruikt |:
mijn excuses
Verwijderd
Ik ga maandag een Amd Tbird 1,5 Ghz halen. Ik heb ook een MSI K7T Turbo. Denken jullie dat dat lekker draait, of dat ik beter een ander plankje kan halen?
Verwijderd
ik heb dus een amd athlon 1.2 en een msi k7t turbo en als ik hem op 1400 laat lopen dan krashed hij als ik vaak van resolutie verander (als ik bijv in een spel video instellingen doe) 
iemand een oplossing?
iemand een oplossing?
Verwijderd
voor de zoveelste keer, een 1.5ghz bestaat niet!!!! dat zijn winkels die u in de zak willen zetten!!!Op zaterdag 01 september 2001 06:07 schreef [Mike] het volgende:
Ik ga maandag een Amd Tbird 1,5 Ghz halen. Ik heb ook een MSI K7T Turbo. Denken jullie dat dat lekker draait, of dat ik beter een ander plankje kan halen?
koop een 1.33 ofzo en oc die!
AGP 4x uitzetten (Dus naar AGP 2x)Op zaterdag 01 september 2001 11:06 schreef PC-ICE het volgende:
ik heb dus een amd athlon 1.2 en een msi k7t turbo en als ik hem op 1400 laat lopen dan krashed hij als ik vaak van resolutie verander (als ik bijv in een spel video instellingen doe)
iemand een oplossing?
IO Voltage van 3.3 naar 3.45v
https://powershellisfun.com
Ik ga maandag shoppen. Ik lijk wel een wijf zoveel zin heb ik om te winkelen 
3x MSI k7t turbo Limited edition
2x 1GHz thunderbird
1x 1,4 GHz thunderbird
en nog een grote kast, een extra voeding, een cd writer, 256 mb gegeugen.
2x een upgrade voor mezelf (mijn linux server en mijn gewone bak)
en de 1,4 GHz is voor een vriend van me.
3x MSI k7t turbo Limited edition
2x 1GHz thunderbird
1x 1,4 GHz thunderbird
en nog een grote kast, een extra voeding, een cd writer, 256 mb gegeugen.
2x een upgrade voor mezelf (mijn linux server en mijn gewone bak)
en de 1,4 GHz is voor een vriend van me.
...
Pagina: 1