Mac toetscombinatie ontbreekt

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laptopleon
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-09 19:34
Voor een zo snel mogelijke reactie: vermeld de url van het artikel waar het om gaat en mention de auteur met eerst een @ en dan de gebruikersnaam. Je vindt deze door op zijn/haar naam bovenaan het artikel te klikken. Op de profielpagina zie je vervolgens een link 'Gebruikersprofiel van gebruikersnaam', waar 'gebruikersnaam' de gebruikersnaam van de auteur is.
@Mark_88

In dit artikel wordt de toetscombinatie voor Windows genoemd en beschreven, maar niet die voor macOS, terwijl het artikel net zo goed over macOS gaat.

Dit is des te meer relevant omdat het ook in macOS altijd al mogelijk was om rechtstreeks te plakken zonder opmaak. In ieder geval in de meeste programma's waarbij tekst een belangrijke functie heeft en sinds het OS X heet, sinds de introductie in 2000.

Van de (Mac versie van) Word specifiek weet ik het niet, maar het zou eerder nieuws zijn dat het nu pas wordt toegevoegd voor Word, dan dat het wordt toegevoegd.

Overigens is het onder macOS CMD-ALT-SHIFT-V.

Beste antwoord (via laptopleon op 13-03-2023 19:13)

• Mark_88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-09 20:15
Je hebt helemaal gelijk. Ik heb een aantal zinnen toegevoegd; zo moet het weer kloppen en volledig zijn. Dank voor de feedback, houdt ons goed scherp!

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Mark_88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-09 20:15
Je hebt helemaal gelijk. Ik heb een aantal zinnen toegevoegd; zo moet het weer kloppen en volledig zijn. Dank voor de feedback, houdt ons goed scherp!