Google home koppelen aan Google nest

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankedegraaf
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 21-03-2023
Ik heb onlangs de Google nest hub + 2 indoor camera’s gekocht en geïnstalleerd met de Google home app. Dat werkt allemaal prima. Nu wil ik de camera’s ook graag bedienen via de Google nest app, omdat ik daar o.a. geluidsmeldingen kan krijgen (we gebruiken het als babyfoon). Ik log in op de nest app met m’n Google account. Hij vindt ons huis wel, maar niet de apparaten die al gekoppeld zijn.
Heb al geprobeerd alles te verwijderen en opnieuw te installeren, maar ook dat werkt niet. Als ik op product toevoegen klik, geeft ie aan dat ik moet installeren via Google home. Ook die weg meerdere keren opnieuw gedaan zonder resultaat.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BtHQQsto-2xSCpViyfUuHlPUnHo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/eI71Nz3uwsCWj57iWnOkviyQ.png?f=fotoalbum_large

Heeft iemand een idee hoe dit kan en wat ik kan doen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llooijmans86
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-09-2023
Ik lees graag mee, heb dezelfde uitdaging.

Of heb jij inmiddels al een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:01
Volgens mij gaat dat (niet) meer en wordt de Nest app uit gefaseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:53
ik heb hetzelfde
de nieuwere cameras (2022 en nieuwer) werken alleen nog via google home app. Waardeloos dus.
ik had ook net 2 indoor cams besteld maar ga ze retour doen en een andere indoor cam halen die wel nog in nest toegevoegd kan worden