Ik was een gelukkig persoon toen ik bij Rj-tec een panasonic monobloc 12 KW vond
Recent bezorgd en nu de overige zaken aan het installeren.
Ben bezig de Heisamon te installeren met 3 temperatuursensoren (aanvoer, retour en buiten temperatuur) en 2 energiemeters met S0.
Ik heb in het forum gezocht naar foto's welke mij zouden kunnen helpen met installeren, helaas niet gevonden, dus zelf creatief geweest. Maar hierbij toch de vraag of ik ergens aansluit foutje maak.
Hieronder de aansluiting van de energiemeters (S0). Doordat deze omgedraaid geinstalleerd zit even aan denken om N om te draaien. Heb extra gaatje geboord in de steun van Panasonic om de 3 fase schakelaar omhoog te verplaatsen. Daarnaast stukje weggeslepen aan de andere kant (zie 2e foto)
:strip_exif()/f/image/B7t0wl8LntwS4OmcrdmFpg8f.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NY6OebrlykKbhcNHF1NCFpHI.jpg?f=fotoalbum_large)
Vervolgens de Dallas temperatuur sensoren aangebracht. Daarvan weet ik niet helemaal zeker of dit goed gaat op de aanvoer en retour.
:strip_exif()/f/image/eD3MzCmMGBvyi5XJKn7bS8zn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gRkotPqmkU4B6WRd4n9qrksm.jpg?f=fotoalbum_large)
Mocht iemand foto's hebben van zijn eigen warmtepomp, zie ik die graag. met name van 3 fase model kon ik niet veel vinden.
En de Heisamon:
:strip_exif()/f/image/12aXHgpJNGECXVCqfvr5JXp7.jpg?f=fotoalbum_large)
Dus mocht je feedback hebben, dan graag!
Recent bezorgd en nu de overige zaken aan het installeren.
Ben bezig de Heisamon te installeren met 3 temperatuursensoren (aanvoer, retour en buiten temperatuur) en 2 energiemeters met S0.
Ik heb in het forum gezocht naar foto's welke mij zouden kunnen helpen met installeren, helaas niet gevonden, dus zelf creatief geweest. Maar hierbij toch de vraag of ik ergens aansluit foutje maak.
Hieronder de aansluiting van de energiemeters (S0). Doordat deze omgedraaid geinstalleerd zit even aan denken om N om te draaien. Heb extra gaatje geboord in de steun van Panasonic om de 3 fase schakelaar omhoog te verplaatsen. Daarnaast stukje weggeslepen aan de andere kant (zie 2e foto)
:strip_exif()/f/image/B7t0wl8LntwS4OmcrdmFpg8f.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NY6OebrlykKbhcNHF1NCFpHI.jpg?f=fotoalbum_large)
Vervolgens de Dallas temperatuur sensoren aangebracht. Daarvan weet ik niet helemaal zeker of dit goed gaat op de aanvoer en retour.
:strip_exif()/f/image/eD3MzCmMGBvyi5XJKn7bS8zn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gRkotPqmkU4B6WRd4n9qrksm.jpg?f=fotoalbum_large)
Mocht iemand foto's hebben van zijn eigen warmtepomp, zie ik die graag. met name van 3 fase model kon ik niet veel vinden.
En de Heisamon:
:strip_exif()/f/image/12aXHgpJNGECXVCqfvr5JXp7.jpg?f=fotoalbum_large)
Dus mocht je feedback hebben, dan graag!