Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Regulier gebruik, beetje gamen, niet echt high-end maar vooral moet het voor lange duur meegaan. Elke 5 tot 6 jaar wordt de desktop vervangen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max zal rond de koers van € 1.750,- zijn, excl. verzendkosten. Zag al met de build die ik nu heb dat het wel redelijk oploopt als je het daadwerkelijk wil bestellen.
De grens is niet mega hard in ieder geval, met een goed verhaal krijg ik het hem wel versleten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis en keyboard, meer niet.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Niet echt rare wensen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen bepaalde voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil vooral een sanity check op de lijst die ik heb gemaakt. Bang for buck. Ik zit al lange tijd niet meer in de wereld van zelf systemen samenstellen dus vandaar dat ik het hier vraag.
Ga je overklokken?
Resoluut nee.
Wat verwacht je van ons?
Zie hierboven, sanity check en bang for buck. Jullie zijn de experts, ik sta open voor alle kritiek/advies/hulp.
Regulier gebruik, beetje gamen, niet echt high-end maar vooral moet het voor lange duur meegaan. Elke 5 tot 6 jaar wordt de desktop vervangen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max zal rond de koers van € 1.750,- zijn, excl. verzendkosten. Zag al met de build die ik nu heb dat het wel redelijk oploopt als je het daadwerkelijk wil bestellen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis en keyboard, meer niet.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Niet echt rare wensen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen bepaalde voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil vooral een sanity check op de lijst die ik heb gemaakt. Bang for buck. Ik zit al lange tijd niet meer in de wereld van zelf systemen samenstellen dus vandaar dat ik het hier vraag.
Ga je overklokken?
Resoluut nee.
Wat verwacht je van ons?
Zie hierboven, sanity check en bang for buck. Jullie zijn de experts, ik sta open voor alle kritiek/advies/hulp.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600X Boxed | € 249,- | € 249,- |
| 1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS | € 232,85 | € 232,85 |
| 1 | Videokaarten | ASUS Dual Radeon RX 6750 XT OC Edition | € 467,10 | € 467,10 |
| 1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 102,50 | € 102,50 |
| 1 | Monitoren | ASUS TUF Gaming VG27AQ Zwart | € 329,- | € 329,- |
| 1 | Processorkoeling | Thermalright Peerless Assassin 120 SE | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMK32GX5M2B5600C36 | € 122,90 | € 122,90 |
| 1 | Voedingen | ASUS ROG Strix 650W Gold | € 89,- | € 89,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (met heatsink) 1TB | € 114,90 | € 114,90 |
| Totaal | € 1.707,25 | |||
[ Voor 5% gewijzigd door sn0x0r op 11-03-2023 18:58 ]