Mijn vraag.
Mijn computer die ik al zo'n 3 jaar heb staan is sinds een maandje of 2 regelmatig gaan blue-screenen.
Ik gebruik deze computer voornamelijk voor renderen en schrijven.
Ik heb geprobeerd te onderzoeken wanneer het het vaakst voorkomt, en dat is meestal wanneer ik juist
het minst van mijn computer vraag (Schrijven of met notepad of met Atom text editor.).
Relevante software en hardware die ik Gebruik.
Moederbord = X570 Aorus Elite
CPU = AMD Ryzen 3700X
GPU = NVIDIA GeForce RTX 2070S
Geheugen = Corsair DDR4 Vengeance LPX 4x16GB 3200
Harde Schijf = 3X Crucial MX500 1TB SSD
PSU = RM650
Windows 10 (Activated)
Wat heb ik al geprobeerd.
Ik heb als eerste mijn mechanische schijf vervangen door een SSD omdat deze bij het
opstarten vreemde geluiden begon te maken.
Dit heeft niet geholpen.
Daarna heb ik een nieuwe installatie van Windows 10 erop gegooid en alle nieuwe drivers gedownload
en geinstaleerd (met behulp van DriverEasy.)
Dit heeft niet geholpen.
Ik heb een mini dump file toegevoegd aan deze post die werd gecreeerd bij mijn laatste crash.
https://mega.nz/file/FyJQ...r44colViwR-0WVyCnPh3G88fs
Ik heb zelf minimale kennis van deze zaken dus hoop dat mischien op Tweakers mij kan helpen.
(Ik wil uiteraard niet gaan klooien in mijn computer terwijl ik 0,0 verstand van zaken heb en dingen nog erger maken.)
Mijn computer die ik al zo'n 3 jaar heb staan is sinds een maandje of 2 regelmatig gaan blue-screenen.
Ik gebruik deze computer voornamelijk voor renderen en schrijven.
Ik heb geprobeerd te onderzoeken wanneer het het vaakst voorkomt, en dat is meestal wanneer ik juist
het minst van mijn computer vraag (Schrijven of met notepad of met Atom text editor.).
Relevante software en hardware die ik Gebruik.
Moederbord = X570 Aorus Elite
CPU = AMD Ryzen 3700X
GPU = NVIDIA GeForce RTX 2070S
Geheugen = Corsair DDR4 Vengeance LPX 4x16GB 3200
Harde Schijf = 3X Crucial MX500 1TB SSD
PSU = RM650
Windows 10 (Activated)
Wat heb ik al geprobeerd.
Ik heb als eerste mijn mechanische schijf vervangen door een SSD omdat deze bij het
opstarten vreemde geluiden begon te maken.
Dit heeft niet geholpen.
Daarna heb ik een nieuwe installatie van Windows 10 erop gegooid en alle nieuwe drivers gedownload
en geinstaleerd (met behulp van DriverEasy.)
Dit heeft niet geholpen.
Ik heb een mini dump file toegevoegd aan deze post die werd gecreeerd bij mijn laatste crash.
https://mega.nz/file/FyJQ...r44colViwR-0WVyCnPh3G88fs
Ik heb zelf minimale kennis van deze zaken dus hoop dat mischien op Tweakers mij kan helpen.
(Ik wil uiteraard niet gaan klooien in mijn computer terwijl ik 0,0 verstand van zaken heb en dingen nog erger maken.)