Goedemorgen,
ik ben op zoek naar nieuwe monitor voor mijn thuis-werkplek.
Ik heb de volgende variabelen meegenomen waar het scherm aan zou moeten voldoen, en een aantal nice-to-have zaken.
Must:
- Moet makkelijk 2 vensters naast elkaar kunnen zetten
- Power Delivery voor surface laptop 4
- KVM-mogelijkheid om via een usb-c alle verbindingen te hebben inclusief netwerkverbinding
- Kabel-management goed geregeld.
Nice-to-Have
- "goede" webcam ingebouwd zodat er niet wederom een extra device aangesloten hoeft te worden
- Ingebouwde speakers zodat niet altijd de externe speakers gebruikt hoeven te worden.
M.b.t. verhouding, refreshrate, en keuze tussen IPS en VA twijfel ik nog wat handig is.
Verhouding:
Twijfel voor productiviteit tussen 21:9 vs 16:9
Refreshrate van 100 Hz zou mooi zijn. Is dit rustiger voor je ogen en merk je hier wat van?
Ik zie verschillende VA-panelen met 100Hz welke betaalbaar zijn namelijk
Ik ben zelf tot op heden deze selectie uitgekomen. Wellicht dat iemand nog een goede tip vanuit ervaring met mij kan delen? :-)
https://tweakers.net/pric...;1878084;1805218;1527264/
ik ben op zoek naar nieuwe monitor voor mijn thuis-werkplek.
Ik heb de volgende variabelen meegenomen waar het scherm aan zou moeten voldoen, en een aantal nice-to-have zaken.
Must:
- Moet makkelijk 2 vensters naast elkaar kunnen zetten
- Power Delivery voor surface laptop 4
- KVM-mogelijkheid om via een usb-c alle verbindingen te hebben inclusief netwerkverbinding
- Kabel-management goed geregeld.
Nice-to-Have
- "goede" webcam ingebouwd zodat er niet wederom een extra device aangesloten hoeft te worden
- Ingebouwde speakers zodat niet altijd de externe speakers gebruikt hoeven te worden.
M.b.t. verhouding, refreshrate, en keuze tussen IPS en VA twijfel ik nog wat handig is.
Verhouding:
Twijfel voor productiviteit tussen 21:9 vs 16:9
Refreshrate van 100 Hz zou mooi zijn. Is dit rustiger voor je ogen en merk je hier wat van?
Ik zie verschillende VA-panelen met 100Hz welke betaalbaar zijn namelijk
Ik ben zelf tot op heden deze selectie uitgekomen. Wellicht dat iemand nog een goede tip vanuit ervaring met mij kan delen? :-)
https://tweakers.net/pric...;1878084;1805218;1527264/