Wij hebben 4-jaar oude woning met vloerverwarming op alle de 3 verdiepingen echter krijgen we het bijna onmogelijk warm in de woonkamer. Gelukkig hebben we wel een gashaard waardoor we het nog wel warm krijgen maar dat is natuurlijk geen oplossing.
Ik heb van alles zelf geprobeerd:
De installatie op hoofdlijnen::strip_exif()/f/image/3OuWQHM7h3RvMJlypSnaRbMU.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/gLcpYymlJkTNoJZYHgNvhTep.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/Axgtq6LGfnxp0O8Vw8toEbqa.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/BRigH8FmpieAnKHvmeiu7Q1k.jpg?f=fotoalbum_medium)
Ik heb van alles zelf geprobeerd:
- Temperatuur in hele huis omhoog gedaan (werkt iets, maar dan slaap je echt beroerd)
- Alle draadloze kastjes gelijk gezet (maakt niets uit)
- Alle draadloze kastjes in de bovenste 2 verdiepingen uitgezet zodat alle warmte naar beneden gaat (werkte ook niet, had zelfs het gevoel dat het daardoor nog kouder werd)
- Loodgieter gebeld, heeft CV temperatuur hoger gezet van 43 naar 50 - kon verder niet veel betekenen omdat hij onvoldoende verstand had van onze WTH setup.
- De bouwer gebeld, kon niet veel betekenen omdat garantie is verlopen en hun partners niet voor particulieren werken. Gaf aan dat misschien Breman in Haarlem kon helpen dus die wil ik volgende even bellen.
De installatie op hoofdlijnen:
WTH verdeler
:strip_exif()/f/image/3OuWQHM7h3RvMJlypSnaRbMU.jpg?f=fotoalbum_medium)
Alle slaapkamers (3), woonkamer en de zolder hebben een eigen draadloze thermosstaat
:strip_exif()/f/image/gLcpYymlJkTNoJZYHgNvhTep.jpg?f=fotoalbum_medium)
De overloop en badkamer worden geregeld met een draaiknop
:strip_exif()/f/image/Axgtq6LGfnxp0O8Vw8toEbqa.jpg?f=fotoalbum_medium)
De woonkamer met een Honeywell
:strip_exif()/f/image/BRigH8FmpieAnKHvmeiu7Q1k.jpg?f=fotoalbum_medium)
CV staat op 50c (stond eerst lager maar op advies van loodgieter omhoog gezet)
:fill(white):strip_exif()/f/image/ySTkV4JLBjgbxyKhKR2mfAni.png?f=user_large)