Hoe kan ik een artikel van RTV Noord volledig lezen?

Pagina: 1
Acties:
  • 602 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakersnetfan
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 25-03-2024
Ik krijg hier:
https://www.rtvnoord.nl/n...ingers-bij-vandaag-inside
de melding:
Dit artikel kan langer laden door alle sociale mediaberichten. Zie je geen berichten? Ga in de app naar Meer --> Instellingen --> Privacy --> Alles accepteren.
Ik heb dit gedaan, maar kan het hele artikel nog steeds niet lezen.
Alle sociale mediaberichten met foto's eronder wel.

Staat er in de bron van deze webpagina een link verborgen waardoor ik de complete tekst kan zien?

Aanvulling:
Ik ging ervan uit dat
"Rondje Groningen ziet een eerbetoon in Zuid-Limburg voor Piet Paulusma. Ook heeft Rutte zijn eisenpakket op tafel gelegd voor zijn bezoek aan Vandaag Inside. Duldt hij geen Groningers i?"
achter "i?" nog meer tekst komt. Maar dat is misschien niet zo...

[ Voor 26% gewijzigd door Tweakersnetfan op 11-03-2023 09:29 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:44

Umbrah

The Incredible MapMan

Er is geen complete tekst in dat artikel. Het is een samenvatting van diverse social media posts. Ik krijg vrij keurig meldingen dat ik desbetreffende social media heb geblokkeerd, met linkjes om de artikelen waar het een opsomming van is alsnog te bekijken:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FedOFVo5PSin1iPHUrg--3vmk6o=/x800/filters:strip_exif()/f/image/4HTh3gpDSBYWzeS9wCspGahT.png?f=fotoalbum_large

Desbetreffende social media zal waarschijnlijk alsnog een inlog willen, en dat wil ik alsnog niet, maar dus nogmaals: er zit geen tekst in het artikel zelf.

Ik krijg dit trouwens op Edge op Windows (met uBlock origin e.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakersnetfan
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 25-03-2024
Bedankt voor je reactie!
Ik begrijp nu waar "Dit artikel kan langer laden door alle sociale mediaberichten." op slaat. Niet op de voorgaande tekst, maar wat erna komt. Die berichten krijg ik wel volledig te zien. Ik heb m'n vraag aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik zie niet wat dit met Softwareontwikkeling te maken heeft :? Either way lijkt me dit iets wat je prima aan RTV Noord zelf kunt voorleggen. De vragen die er staan wanneer je een nieuw topic opent staan er niet voor niets.
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Neem even onze Quickstart door om te lezen wat we hier verwachten van een topic em open dan gerust een nieuw topic in 't juiste subforum ;) met voorgaande tips in je achterhoofd als dat nog nodig is ;)

[ Voor 80% gewijzigd door RobIII op 11-03-2023 12:38 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.