E-mail bij een bericht n.a.v. vraag en aanbod

Pagina: 1
Acties:
  • 382 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle.nl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-02-2024
Hoi, ik zie vaak berichten te laat omdat ik er geen e-mail van krijg en ik niet altijd in kan loggen om te kijken of er berichten zijn.
in het screenshot de instellingen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V0gHajUWI5T0dzpbOMczAbg7G7c=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/vhFBHBgvOlie3X1fw6tRhUxU.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Schop een modje >> Stoute bugs

Heb je al in je spamfolder gekeken?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:36

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8etdUcq6AZy91UgzN0peLD5RryY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2GSYiFRmgUHubxAJF88RraCC.png?f=fotoalbum_largeDat is de instelling voor berichten. Ik snap dat het duidelijker kan, maar v&a berichten zijn bij ons 'gewone' berichten, die iedereen jou en mij kan sturen zonder v&a advertentie. Vandaar dat het er ook niet bij staat (want het is niet specifiek voor v&a).

In dit screenshot staat 'via email' (van mijn eigen profiel) bij berichten overigens uit, dat moet je op aan zetten ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Kees op 10-03-2023 19:19 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Inderdaad, "Reactie op advertentie" slaat op de reactiemogelijkheid onder je advertentie (als je dat aan hebt gezet voor je advertentie). Reacties via het berichtensysteem vallen onder de generieke "Berichten".

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle.nl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-02-2024
'via email' bij berichten staat bij mij ook uit en heb ik nu aan gezet. Dat zal het probleem dan wel oplossen.
Dank voor jullie reacties!

Dit topic is gesloten.